eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Gdańsk: Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1
Numer ogłoszenia: 269826 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Zadanie Nr 2 - Dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówmównia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdział nr 1. CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA określony w Rozdziale nr 1 SIWZ, pkt III: Zadanie nr 1 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 2 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Ze względu na brak możliwości podania w ogłoszeniu terminu wykonania zamówienia w tygodniach, jak to określono w SIWZ, w treści ogłoszenia dotyczacej -Informacji na temat ofert częściowych -w pkt 3 termin wykonania zamówienia podano dodatkowo w jednej z dostępnych w formularzu ogłoszenia opcji tj. w dniach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.34.00.08-0, 32.35.00.00-1, 31.71.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2 - wadium nie wymaga się. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Gdańska ul. Nowe Ogrody 8/12; 80-803 Gdańsk. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostaną one zdeponowane w kasie Urzędu Miejskiego w Gdańsku. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy Zadania nr 1: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę z instalacją systemu konferencyjnego na minimum 40 stanowisk, pracującego w technologii cyfrowej mającego stanowiska podłączone przewodowo, realizującego: funkcje głosowania, funkcje mikrofonu oraz autoryzację kartą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ad. pkt III 5) Opis produktów dotyczy Zadania nr 1 i nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy Zadania nr 1: § 10 -Zmiany umowy 1.ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiany te mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, atak terrorystyczny pod warunkiem, że WYKONAWCA powiadomi na piśmie ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; b)gdy zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 3 niniejszej umowy. dotyczy Zadania nr 2: § 7-Zmiany umowy 1.ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, atak terrorystyczny pod warunkiem, że WYKONAWCA powiadomi na piśmie ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2)gdy zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO. 3.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 3 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 128..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 129, Ip. Otwarcie ofert nastąpi 19.07.2013, g. 12.00, pok. 132A, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Wioleta Maj-Stopczyńska, pok. 128, tel. 58 32-36-128, faks 58 32-36-188, e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00. II.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Ad. pkt 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA - Zadanie nr 1 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (Rozdział nr 1 SIWZ, pkt III). Ze względu na brak możliwości podania w ogłoszeniu terminu wykonania zamówienia w tygodniach, jak to określono w SIWZ, w pkt 3 termin wykonania zamówienia podano dodatkowo w jednej z dostępnych w formularzu ogłoszenia opcji tj. w dniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.34.00.08-0, 32.35.00.00-1, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Ad. pkt 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA - Zadanie nr 2 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (Rozdział nr 1 SIWZ, pkt III). Ze względu na brak możliwości podania w ogłoszeniu terminu wykonania zamówienia w tygodniach, jak to określono w SIWZ, w pkt 3 termin wykonania zamówienia podano dodatkowo w jednej z dostępnych w formularzu ogłoszenia opcji tj. w dniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.34.00.08-0, 32.35.00.00-1, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.