eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Termomodernizacja obiektów szkolnych - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Kutno: Termomodernizacja obiektów szkolnych - etap I
Numer ogłoszenia: 269720 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, faks 024 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów szkolnych - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pt. /Termomodernizacja obiektów szkolnych/. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: 2.1. Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej - Załącznik Nr 7 do SIWZ, Kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2a i 2b do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.2. Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej- Załącznik Nr 9 do SIWZ, Kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2c i 2d do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 2.3. Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej - Załącznik nr 11 do SIWZ, kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2e i 2f do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych- Załącznik Nr 12 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedna lub kilka części. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia proponowany przez siebie Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego uwzględniający: 4.1. Podział robót dla każdej części zamówienia na dwie fazy: a) faza I: roboty demontażowe, docieplenia ścian wraz z robotami wykończeniowymi, docieplenia stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, wymiana stolarki okiennej wraz z robotami wykończeniowymi - do wykonania w terminie do 15.12.2009 roku, b) faza II: wymiana instalacji CO - do wykonania w terminie do 30.08.2010 roku. Zamawiający zaakceptuje możliwość przystąpienia do II fazy robót w 2009 roku tylko i wyłącznie pod warunkiem, gdy Wykonawca zagwarantuje zakończenie tej fazy przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w 2009 roku. 4.2. Minimalizowanie całkowitego czasu prowadzenia robót. 4.3. Organizację robót, umożliwiającą działalność szkoły(w tym praca w godzinach popołudniowych i w dni wolne). 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.11.22 - 45.42.11.22 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości odpowiednio: a) w przypadku pierwszej części zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie - 7.000,00 PLN (siedem tysięcy złotych), b) w przypadku drugiej części zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie - 12.000,00 PLN (dwanaście tysięcy złotych), c) w przypadku trzeciej części zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie - 26.000,00 PLN (dwadzieścia sześć tysięcy złotych); przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw. 3. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia wadium należ wnieść oddzielnie na każdą część zamówienia w odpowiedniej wysokości określonej w pkt. 1 dla poszczególnych części zamówienia. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 91 2030 0045 1110 0000 0105 1790 w BGŻ O/Kutno przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć do oferty. 6. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem pkt. 10 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia to jest minimum: - w przypadku pierwszej części zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto), - w przypadku drugiej części zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 360.000,00 zł brutto), - w przypadku trzeciej części zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto), b) posiadają personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, minimum: - kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń; z min 5 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania robotami budowlanymi, każdy. 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - w przypadku pierwszej części zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie - 200.000,00 zł, - w przypadku drugiej części zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie - 360.000,00 zł, - w przypadku trzeciej części zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie - 800.000,00 zł; W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na kilka części zamówienia kwota posiadanego ubezpieczenia musi odpowiadać sumie wymaganych kwot dla poszczególnych części zamówienia, dla których Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca składający ofertę musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - w przypadku pierwszej części zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie - 200.000,00 zł, - w przypadku drugiej części zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie - 360.000,00 zł, - w przypadku trzeciej części zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie - 800.000,00 zł; W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na kilka części zamówienia kwota środków finansowych lub zdolność kredytową musi odpowiadać sumie wymaganych kwot dla poszczególnych części zamówienia, dla których Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 a) i b) oraz pkt 1.3 a), b) natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujący co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia to jest minimum: - w przypadku pierwszej części zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto) - druk Załącznik Nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - w przypadku drugiej części zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 360.000,00 zł brutto) - druk Załącznik Nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - w przypadku trzeciej części zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie - termomodernizację obiektów (w tym minimum docieplenie ścian, stropodachów, wymiana stolarki okiennej, modernizacja/wymiana instalacji CO) o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto) - druk Załącznik Nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku gdy Wykonawca składał będzie ofertę na kilka części zamówienia do oferty należy załączyć wykaz robót (druk Załącznik Nr 4 do SIWZ) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. f) wykaz personelu do realizacji zamówienia - druk Załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z załączeniem uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku gdy Wykonawca składał będzie ofertę na kilka części zamówienia do oferty należy załączyć wykaz personelu do realizacji zamówienia (druk Załącznik Nr 5 do SIWZ) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określono to w pkt. 5.1.3 lit a) SIWZ. i) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wymaganej wysokości (pkt. 5.1.3 lit. b) SIWZ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b), c), d) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Programów Pomocowych ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Dla każdej części zamówienia: a) faza I: roboty demontażowe, docieplenia ścian wraz z robotami wykończeniowymi, docieplenia stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, wymiana stolarki okiennej wraz z robotami wykończeniowymi - do wykonania w terminie do 15.12.2009 roku, b) faza II: wymiana instalacji CO - do wykonania w terminie do 30.08.2010 roku.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja obiektu szkolnego I Liceum Ogólnokształcącego w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej - Załącznik Nr 7 do SIWZ, Kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2a i 2b do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.42.11.22-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 3 w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej- Załącznik Nr 9 do SIWZ, Kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2c i 2d do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych - Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.42.11.22-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Termomodernizacja obiektów szkolnych ZS Nr 1 w Kutnie i CKU w Kutnie. Zakres robót obejmuje: a) roboty demontażowe, b) docieplenie ścian wraz z robotami wykończeniowymi, c) docieplenie stropodachów wraz z robotami wykończeniowymi, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz robotami wykończeniowymi, e) wymianę instalacji CO. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji technicznej - Załącznik nr 11 do SIWZ, kosztorysach nakładczych (wraz z książką przedmiarów) - Załączniki Nr 2e i 2f do SIWZ oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych- Załącznik Nr 12 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.42.11.22-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.