Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-08-06
Zgierz: Przebudowa drogi gruntowej G³owno-Helenów gm. G³owno
Numer og³oszenia: 269700 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. ³ódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gruntowej G³owno-Helenów gm. G³owno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce przebudowê drogi powiatowej Nr 5101 E relacji G³owno - Helenów w szczególno¶ci: 1)wykonanie i odbiór robót zwi±zanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysoko¶ciowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi, na d³ugo¶ci 2,45 km, 2)wykonanie i odbiór robót zwi±zanych z wyrównaniem istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennych gr. 10,00 cm, na powierzchni 7980,00 m2, oraz wykonywaniem górnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na powierzchni 2310,00 m2, 3)wykonanie i odbiór robót zwi±zanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 10290,00 m2 4)wykonanie i odbiór robót zwi±zanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ¶cieralna) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 9800,00 m2 Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawarte s± w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SIWZ i Szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie ogó³em 15 000,00 z³ (piêtna¶cie tysiêcy z³).III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu: 4.1. Posiadaj± uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci 4.2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 latach przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - zrealizowa³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontów dróg lub budowy dróg albo robót nawierzchni ulic o warto¶ci minimum 250.000,00 z³. brutto- ka¿da 2) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci budowlano - konstrukcyjnej, w zakresie budowy dróg oraz posiada aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci tych osób do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 3) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje niezbêdnym sprzêtem do wykonania zamówienia w postaci co najmniej: a)równiarka samojezdna - 1 szt. b)walec statyczny samojezdny - 1 szt. c)walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. d)walec wibracyjny samojezdny - 1 szt. e)koparko - spycharka - 1 szt. f)samochód samowy³adowczy o ³adowno¶ci min. 15 ton - 4 szt. g)skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. h)rozk³adarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt. i)szczotka mechaniczna - 1 szt. 4.3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4.4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie metod± spe³nia - nie spe³nia, na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adaj±cych siê na ofertê, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków: 4.1.1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert*. 4.1.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³. Nr 4)**. 4.2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów (np. referencje, protoko³y odbioru) potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie (Za³. Nr 5). W przypadku za³a¿enia dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie do¶wiadczenia przez Wykonawcê nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum nale¿y wskazaæ w wykazie za jak± czê¶ci robót lub w jakim zakresie uczestniczy³ Wykonawca. 4.2.2. O¶wiadczenie osoby uprawnionej do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjêciu siê obowi±zków kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi nabycie uprawnieñ w wymaganej przez Zamawiaj±cego specjalno¶ci wydanymi przez organ do tego uprawniony- wg za³±cznika nr 7 do SIWZ, oraz posiada aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci tych osób do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 4.2.3 Wykaz niezbêdnym do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca - wg za³±cznika nr 6 do SIWZ. Je¿eli w wykazie Wykonawca wskaza³a narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³ musi z³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ. 4.2.4 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³. Nr 4). 4.3.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³. Nr 4). 4.4.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³. Nr 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ (cena 11,80z³) mo¿na odebraæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Ko¶ciele pw. ¶w. Ap. Piotra i Paw³a w Bia³ej k. Zgierza - o³tarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi g³ówne"
- us³uga cateringu konferencji w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych dzia³añ na rzecz kszta³cenia zawodowego, szkolnictwa wy¿szego oraz uczenia siê przez (...)
- Postêpowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadle¶nictwa Grotniki
- WYKONANIE PRZEGL¡DÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZÊTU MEDYCZNEGO
wiêcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cz±stkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jako¶ci ¿ycia mieszkañców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmiñskim w formule ZiW"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy £agiewniki
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wa³brzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (¶ciekowej) wzd³u¿ ww. ulicy"
- Remont drogi rolniczej ul. Brzeziny w m. Kwacza³a (od ul. Pobo¿nego) - Gmina Alwernia dz. nr 1220 obrêb Kwacza³a
- Wykonanie kompleksowych us³ug w zakresie bie¿±cego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnêtrznych dróg na terenie gminy Suwa³ki - czê¶æ 2 - Zadanie 5.
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.