Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja piwnic w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Warszawie w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych Nr sprawy: SZPZLO/26/06
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer, do kontaktów: Małgorzata Pasoń, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120271, fax 022 8120271, e-mail: mpason@o2.pl, www.zoz-wawer.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja piwnic w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Warszawie w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych Nr sprawy: SZPZLO/26/06. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja piwnic w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Warszawie w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Modernizacja piwnic w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Warszawie w zakresie: robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;
III.1) Wymagane wadium: 8000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2.2. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze umowy. 2.3. Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Spełnienie tego warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty informacji z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, w której potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającej, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) wydanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracowników i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.5. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach, tj. w okresie od 7 lipca 2001 r. do 7 lipca 2006 r. (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania inwestycyjne obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za zadanie inwestycyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia budowę, remont, modernizację lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. Nr 75 z 2002 r. poz. 690 z późn. zm.) o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 12.1.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.6. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, co najmniej takim jak: wiertarki, betoniarka, zgrzewarki do rur, gwintownica do rur, samochód dostawczy. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu sprzętu opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2.7. Dysponują poza pracownikami, o których mowa w pkt 6.3, co najmniej 10 osobami bezpośredniego wykonawstwa w pionie remontowo-budowlanym. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób (nadzoru i pracowników bezpośredniego wykonawstwa), które będą wykonywać zamówienie, wraz z określeniem ich kwalifikacji i przewidywanego dla nich zakresu prac, opracowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2.8. Dysponują pracownikiem posiadającym właściwe dla przedmiotu zamówienia świadectwo kwalifikacyjne odpowiadające wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 ze zm.) uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. 2.9. Zobowiążą się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty. 2.10. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia w zakresie robót instalacji elektrycznych przedłożą zobowiązanie podwykonawcy do współpracy - według wzoru zobowiązania stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. 2.11. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest w okresie realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawrą przed rozpoczęciem robót umowę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej za wszelkie zawinione przez wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wymagana suma kwoty gwarancyjnej wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 200 000 zł. 2.12. Na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006, cena - 100 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 11:30, 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8, III piętro, świetlica - sala nr 311.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.