To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Zamość: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 26959 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5617 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Akademicka 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 638 78 88, faks 0-84 638 78 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 1848 godzin; Sporządzanie spisów przesyłek pocztowych wychodzących z Wydziału przy pomocy systemu informatycznego i dostarczanie ich do Biura Podawczego, dołączanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i pism wpływających do Wydziału do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, zwracanie akt spraw wypożyczonych z innych jednostek oraz wysyłanie akt na żądanie innych jednostek, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - I Wydział Cywilny - 1848 godzin - Wysyłanie odpisów nakazów zapłaty i odpisów postanowień do stron przy wykorzystaniu systemu informatycznego, dołączanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, rozpisywanie spraw wpływających do Wydziału na rozprawy i posiedzenia przy wykorzystaniu systemu informatycznego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny - 1848 godzin Ekspedycja poczty z Wydziału, realizacja odezw o akta w ramach Sądu Rejonowego-Okręgowego w Zamościu, przyjmowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wezwań i zawiadomień oraz ich sortowanie wg terminów, przyjmowanie zwrotów korespondencji i dalsze czynności związane z ich ponownym wysyłaniem, przedstawianie akt Sądowi Odwoławczemu, składanie zapotrzebowania na materiały biurowe, przygotowywanie wokand na tablicę informacyjną, sporządzanie rachunków dla świadków w związku ze zwrotem kosztów przejazdu, diet, noclegów, utraconego zarobku, kserowanie akt na potrzeby Wydziału oraz na wniosek stron, ich wydawanie, przyjmowanie w tym zakresie stosownych opłat. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 1848 godzin Komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w II Wydziale Karnym, szycie akt, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, sortowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wg terminów rozpraw i posiedzeń, kserowanie akt na potrzeby Wydziału. Zadanie Nr 5 - II Wydział Karny - 1848 godzin; Rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w Wydziale, szycie akt, rejestracja spraw wpływających do Wydziału w systemie informatycznym, komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, kserowanie akt na potrzeby Wydziału. Zadanie Nr 6 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 1848 godzin Rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń, podszywanie akt spraw, wpisywanie poczty, przygotowywanie akt na posiedzenia, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum zakładowego, segregowanie i wpisywanie zwrotnych poświadczeń odbioru. Zadanie Nr 7 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1848 godzin Podkładanie ksiąg wieczystych w archiwum, udostępnianie ksiąg i innych materiałów archiwalnych pracownikom wydziału oraz interesantom. Zadanie Nr 8 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1848 godzin Przygotowywanie korespondencji sądowej, sprawdzanie prawidłowości wpisów przeniesionych z księgi papierowej do księgi prowadzonej w systemie informatycznym. Zadanie Nr 9 - VII Wydział Karny - 1848 godzin Zakładanie akt, wykonywanie zarządzeń o wyznaczeniu rozpraw i posiedzeń, sporządzanie rachunków dla świadków i biegłych, przekazywanie akt spraw karnych i wykroczeniowych do należności sądowych, sporządzanie odpisów wyroków, archiwizowanie akt. Zadanie Nr 10 - VII Wydział Karny - 1848 godzin Komputerowe sporządzanie i wysyłanie wokand, sporządzanie wykazów listów poleconych i przygotowywanie korespondencji do Biura Podawczego, wysyłanie akt sądowych innym sądom i instytucjom, prowadzenie kontrolki wysłanych akt w systemie informatycznym i papierowym, podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbiór. Zadanie Nr 11 - VIII Wydział Wykonywania Orzeczeń - 1848 godzin Wpisywanie korespondencji do wykazu listów poleconych, wysyłanie odpisów wyroków do prokuratury i policji, przygotowywanie akt dla II i VII Wydziału Karnego, Prokuratury i innych sądów, przygotowywanie akt do wydania tytułów wykonawczych, podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru oraz pism wypływających do Wydziału, zszywanie akt. Zadanie Nr 12 - VIII Wydział Wykonywania Orzeczeń - 1848 godzin Wysyłanie wezwań i zawiadomień o terminie posiedzenia stronom postępowania wykonawczego, sporządzanie i wysyłanie wokand, odnotowywanie spraw w wykazie informatycznym programu Curenda - Wydział Wykonawczy, przesyłanie pism kierowanych z zapytaniem do osób fizycznych oraz organów administracji publicznej, przesyłanie odpisów postanowień stronom, odnotowywanie zwrotnych poświadczeń odbioru w systemie informatycznym, zszywanie akt. Zadanie Nr 13 - II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej Wykonującego Orzeczenia w sprawach rodzinnych i nieletnich - 1848 godzin Zakładanie teczek spraw, nadawanie numeru sprawy zgodnie z wykazem, wpisywanie spraw kuratorom społecznym, zawodowym, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji sądowej, sporządzanie ryczałtów kuratorów społecznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - Kurator prowadzenie teczek kuratorskich, przepisywanie sprawozdań z wywiadów środowiskowych. Zadanie Nr 14 - Sekcja Gospodarcza - 1848 godzin Przygotowywanie korespondencji do wysłania, opisywanie faktur za zakupy i usługi, sporządzanie projektów zamówień na materiały biurowe, druki i tonery, obsługa programu komputerowego Księga Inwentarzowa, wprowadzanie na stan i nadawanie numerów inwentarzowych zakupionego wyposażenia Sądu, wprowadzanie bieżących zmian lokalizacji mienia podlegającego ewidencji, sporządzanie tabel amortyzacji i zestawienia umorzeń środków trwałych w programie Księga Inwentarzowa. Zadanie Nr 15 - Archiwum sądowe - 1848 godzin Pomoc w porządkowaniu akt w archiwum, wpisywanie akt wypożyczonych do rejestru wypożyczeń systemu komputerowego, wpisywanie spisów zdawczo - odbiorczych z wersji papierowej do systemu komputerowego, pomoc w przejmowaniu oraz ewidencjonowaniu materiałów archiwalnych, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne celem przekazania do Archiwum Państwowego oraz brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej. Zadanie Nr 16 - Biuro Podawcze - 1848 godzin Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Sądu Rejonowego w Zamościu, ewidencjonowanie korespondencji w systemie elektronicznym Biuro Podawcze, ekspedycja przyjętej i zaewidencjonowanej korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne Sądu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Jadwiga Dziuba
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jadwiga Dziuba, Jatutów 95A, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20328,00
Oferta z najniższą ceną: 20328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20328,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kinga Grzegószko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kinga Grzegószko, ul. Piłsudskiego 14/53, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21252,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21252,00
Oferta z najniższą ceną: 21252,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21252,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Joanna Palikot
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Palikot, Jarosławiec 123, 22-424 Sitno, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18480,00
Oferta z najniższą ceną: 18480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Kamil Gontarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamil Gontarz, Kornelówka 61, 22-424 Sitno, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19635,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19635,00
Oferta z najniższą ceną: 19635,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19635,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Magdalena Lempert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Lempert, Ruszów 77, 22-437 Łabunie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20328,00
Oferta z najniższą ceną: 20328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20328,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Krzysztof Kraska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Kraska, ul. Polna 12A/10, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20697,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20697,60
Oferta z najniższą ceną: 20697,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20697,60
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Magdalena Magryta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Magryta, Kalinowice 165, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20697,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20697,60
Oferta z najniższą ceną: 20697,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20697,60
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Iwona Działa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Działa, ul. Poprzeczna 11/60, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20328,00
Oferta z najniższą ceną: 20328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20328,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Izabela Tyszkiewicz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Tyszkiewicz, ul Janowicka 12, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17371,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17371,20
Oferta z najniższą ceną: 17371,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17371,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej 2 w miejscowości Wola Uhruska.
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji "UTB" będących na ewidencji 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki współczesnej.
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wsparcie administracyjne Wydziału Programowania i Realizacji dla Instytutu Adama Mickiewicza.
więcej: Dodatkowe usługi biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





