eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › adaptacja budynku przy ul. Dzióbka 28 na cele mieszkaniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26951

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mysłowice: adaptacja budynku przy ul. Dzióbka 28 na cele mieszkaniowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice, do kontaktów: Rabicki, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, 3171328, fax (032) 2234075, e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl, www.bip.myslowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ul. Dzióbka 28 na cele mieszkaniowe 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne w budynku szkolnym w celu adaptacji na lokale socjalne. Przedmiot zamówienia wykonać należy w całości bez udziału podwykonawców. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Mysłowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 167 974 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 14 000,00 zł - według zasad określonych w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu obowiązany jest do potwierdzenia spełniania warunków udziału w tymże postępowaniu. 1. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz uprawnienia do wykonywania działalności: 1) oświadczenie na podst. art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych, że wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących przedmiot zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1), b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 2), c) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3), d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie niektórych przepisów art. 24 ustawy (art. 22 ust. 1 pkt 4), co oznacza, że: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania nie wykonał zamówień, w odniesieniu do których stwierdzono wyrządzenie szkody w związku z ich niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym - nie dotyczy szkody dobrowolnie naprawionej do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (art. 24 ust. 1 pkt 1), - nie otwarto wobec niego likwidacji ani też nie ogłoszono jego upadłości (art. 24 ust.1 pkt 2), - uregulował sprawy związane z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt 3, - żadnej z osób fizycznych występujących z jego strony nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24. ust. 1 pkt 4), - żadnego ze wspólników, występujących po stronie spółki jawnej, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24. ust. 1 pkt 5), - żadnego z partnerów lub członków zarządu, występujących po stronie spółki partnerskiej, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24. ust. 1 pkt 6), - żadnego z komplementariuszy, występujących po stronie spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24. ust. 1 pkt 7), - żadnego z urzędujących członków organu zarządzającego jego przedsiębiorstwa, które jest osobą prawną, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust.1 pkt 8), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust. 1 pkt 9) - dotyczy podmiotów zbiorowych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) dokumenty stwierdzające, iż kierownik budowy i kierownicy robót posiadają uprawnienia, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, tj.: - konstrukcyjno-budowlane - kierownik budowy, - instalacyjne wodnokan., c.o. - kierownik robót, - elektryczne - kierownik robót, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania powyższego warunku: 20 pkt. za przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów. 2. Niezbędna wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzając wykaz należy uwzględnić udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie mniej niż pięciu bezrobotnych przyjętych z Powiatowego Urzędu Pracy, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku: maks. 45 pkt uzyskanych według następujących zasad: - należy przedłożyć wszystkie dokumenty zawierające wymagane informacje, - w przypadku wykazu, o którym mowa w ppkt. 4, wartość wykonanych robót podlegała będzie ocenie według wzoru: wartość robót wykonanych wniosku badanego: wartość robót wykonanych wniosku z największą wartością robót x 40 pkt. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania powyższego warunku: 35 pkt za przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów. 4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oddzielnie potwierdza spełnienie wymogów, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z wyłączeniem: - dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, - sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wartości wykonanych robót. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, 6, 7 niniejszej części ogłoszenia, składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 1 ppkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 6. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.06.2005, cena - 200,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2005, godzina 10:00, Mysłowice, ul. Powstańców 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.