eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekKurs prawa jazdy kategorii C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Włocławek: Kurs prawa jazdy kategorii C
Numer ogłoszenia: 269394 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs prawa jazdy kategorii C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych), egzaminu wewnętrznego w zakresie prawa jazdy kategorii C oraz opłacenia i ustalenia pierwszego terminu egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania kierowców. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek uregulowania wszystkich spraw związanych z egzaminem państwowym teoretycznym i praktycznym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego we Włocławku dla osób, które zdały egzamin wewnętrzny. Wykonawca najpierw opłaci i skieruje osobę na egzamin państwowy z części teoretycznej, a następnie, po uzyskaniu pozytywnego wyniku z tej części opłaci i skieruje osobę na egzamin państwowy z części praktycznej. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku z części teoretycznej egzaminu państwowego, kursantowi nie przysługuje prawo do skierowania i sfinansowania części praktycznej egzaminu państwowego. Skierowanie osoby na egzamin może się odbyć jednokrotnie. Płatność za szkolenie będzie realizowana w transzach: pierwsza - po zakończeniu kursu na prawo jazdy danej grupy oraz odbyciu egzaminu wewnętrznego, druga - po odbyciu przez wszystkich uczestników danej grupy egzaminu państwowego na prawo jazdy. Zamawiający informuje, że osoby kierowane na kurs posiadają prawo jazdy kategorii B. 2. Szkolenie osób ubiegających się o wydanie uprawnień do kierowania pojazdami prowadzone będzie w formie kursu, zgodnie z art. 102 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz 908 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany do przeprowadzenia zajęć z udzielania pierwszej pomocy. 4. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru, kwalifikacji i badań lekarskich. 5. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 15 osobowe Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające nie przekroczą 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają:1) aktualny na 2011 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.). 2) wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kategorii C, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz zofertą oświadczeń i dokumentów niżej wymienionych stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIE bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest.: 1) wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kategorii C, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); 2) aktualny na rok 2011 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz.415 ze zm.). - w formie załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIE bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować podczas trwania kursu: 1) wyposażeniem zakładu w postaci minimum dwóch samochodów ciężarowych. Pojazdy te muszą spełniać wymagania określone w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). 2) bazą szkoleniową, tj.: salą dydaktyczną do zajęć teoretycznych z wyposażeniem dydaktycznym oraz placem manewrowym do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.).Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunków udziału w postępowaniu, to jest: 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował podczas trwania kursu bazą szkoleniową - w formie załącznika nr 3 do SIWZ 2. Wykaz wyposażenia zakładu - w formie załącznika nr 4 do SIWZ, zawierający następujące informacje: - marka, rodzaj i ilość pojazdów, - podstawa dysponowania tymi pojazdami. 3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobami: a) Osobą/osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie prawa jazdy kategorii C, posiadającą/-ymi: - ważne uprawnienia instruktora nauki jazdy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w zakresie prawa jazdy kategorii C; - doświadczenie zawodowe jako instruktor w prowadzeniu zajęć z zakresu prawa jazdy. b) Osobą/osobami do prowadzenia zajęć w zakresie udzielania pierwszej pomocy, która/-e zgodnie z art 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz 1410 z późn. zm.) jest/są: - lekarzem systemu lub; - pielęgniarką systemu lub; - ratownikiem medycznym oraz - posiada/-ją doświadczenie zawodowe jako wykładowca/nauczyciel/trener/instruktor w prowadzeniu zajęć lub doświadczenie zawodowe jako lekarz systemu lub pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. c) Osobą/osobami do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, będącą/-ymi instruktorem/instruktorami zajęć praktycznych, o których mowa w lit. a). z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunków udziału w postępowaniu, to jest: 1. Wykaz osób prowadzących zajęcia oraz egzamin wewnętrzny - w formie załącznika nr 5 do SIWZ zawierający następujące informacje: - imiona i nazwiska tych osób; - podstawę dysponowania daną osobą. 2. Opis kwalifikacji osób prowadzących zajęcia - w formie załącznika nr 5a do SIWZ, zawierający następujące informacje: - imiona i nazwiska osób prowadzących zajęcia; - doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla osób bezrobotnych (jeżeli posiadają); - doświadczenie zawodowe, o którym mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. 3) a) - b). 3. Oświadczenie, że osoby, o którym mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. 3) posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz 1410 z późn. zm.) - w formie załącznika nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Powyższe nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował bezpośrednio tymi osobami, tj.: bez pośrednictwa innych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIE bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program kursu I grupy - w formie załącznika nr 9 do SIWZ. 2. Formularz Ofertowy - w formie załącznika nr 10 do SIWZ. 3. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca posiada certyfikaty jakości usług. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wyposażenie zakładu i certyfikaty jakości usług - 30
  • 3 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 1. Dopuszcza się zmianę osób prowadzących zajęcia, w przypadku nagłej choroby lub zdarzenia losowego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę zastępstwa. Osoba zastępująca musi posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie zawodowe, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. 3) lit. a) i b). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia oraz wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 3. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy/Zamawiającego, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. nr 12 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. nr 3 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca! Współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.