Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Łódź: Zapytanie o cenę na dostawę środków czystościowych do 30 żłobków i administracji MZŻ
Numer ogłoszenia: 269333 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, ul. Zachodnia 55a, 91-063 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6322361, faks 042 6322361.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na dostawę środków czystościowych do 30 żłobków i administracji MZŻ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystościowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELKOR Sp. z o.o., ul. Szczecińska 61/67, 91-222 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81381,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86645,16
Oferta z najniższą ceną: 86645,16 / Oferta z najwyższą ceną: 107867,99
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż 200000 EURO
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
 - Usunięcie usterek - przekazanie Inwestycji do użytkownika przy ul. Wschodniej nr 45 w Łodzi
 - 56/ZP/2025 Dostawa wytłaczarki do filamentu wraz z zestawem konserwującym
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup i dostawa 20 zestawów składających się z krzeseł ewakuacyjnych (1 szt.) i transportowych (5 szt.) oraz mat (2 szt.) i materaców (3 szt.) ewakuacyjnych dla potrzeb MOPS w Łodzi
 - Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach przez pierwsze 8 miesięcy 2026 r. z opcją przedłużenia
 
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
 - Zakup i dostawa 62 zestawów ubrań specjalnych strażackich.
 - Sprzedaż i dostawa kołder i poduszek dla DS Merkury i DS Hilton
 - Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem
 - Dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części.
 - Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
 
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





