eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Utwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Ostrzeszów: Utwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie
Numer ogłoszenia: 269287 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 208781 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 31, Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320635, fax 062 7320634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie, przy ul. Kościuszki 2. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę nieużywanych zasieków na opał wraz z ogrodzeniem wewnętrznym, 2) wykonaniu tynku mozaikowego (żywicznego) na cokole ogrodzenia - pow. ok. 84,5m2, 3) malowaniu ogrodzenia ponad cokołem (siatka w ramkach z kątownika) - ok. 56,5 m2, 4) montażu bramy przesuwnej z furtką o wys. 150 cm - 1,0 kpl., 5) utwardzeniu terenu kostką betonową gr. 8 cm na pow. ok. 350,0 m2 oraz innych wynikających z dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 4 do specyfikacji), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 do specyfikacji). 3.1.W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania: a) dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót, b) przedmiar robót. 3.2.Zasilanie i organizacja zaplecza placu budowy leży w gestii wykonawcy. 3.5.Dokumentacja projektowa stanowi w całości załącznik do SIWZ. 4. Zamówienie należy wykonać z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych (co najmniej równoważnych) niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa wyżej, wszelkie formalności i wymogi oraz poniesienie kosztów z tym związanych leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca bierze wszelką odpowiedzialność za wprowadzone zmiany jak wyżej. W/w zmiany nie mogą powodować zmian w terminie realizacji zamówienia. Ponadto do wykonania robót mogą być użyte materiały i urządzenia: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielki znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producent wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 5. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: Główny przedmiot: 45.23.32.50-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg Przedmioty dodatkowe: 45.11.00.00-1 roboty rozbiórkowe 45.23.30.00-1 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni 45.41.00.00-4 tynkowanie 45.42.11.48-3 instalowanie bram 45.44.21.08-2 powtórne malowanie 7. Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym, w tym między innymi robót zanikających. 8. Realizacja robót odbywać się będzie przy czynnym obiekcie. 9. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 1) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), 2) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ze zm.). 10. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39 poz 251 ze zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenach jednostkowych robót. 11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 12. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.48-3, 45.44.21.08-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79761.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME Sp. z o.o., ul. Hurtowa 5, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77976.57
  • Oferta z najniższą ceną: 77976.57 oferta z najwyższą ceną: 77976.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.