eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówUtwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Ostrzeszów: Utwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie
Numer ogłoszenia: 208781 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320635, fax. 062 7320634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu oraz remont ogrodzenia frontowego przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Ostrzeszowie, przy ul. Kościuszki 2. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę nieużywanych zasieków na opał wraz z ogrodzeniem wewnętrznym, 2) wykonaniu tynku mozaikowego (żywicznego) na cokole ogrodzenia - pow. ok. 84,5m2, 3) malowaniu ogrodzenia ponad cokołem (siatka w ramkach z kątownika) - ok. 56,5 m2, 4) montażu bramy przesuwnej z furtką o wys. 150 cm - 1,0 kpl., 5) utwardzeniu terenu kostką betonową gr. 8 cm na pow. ok. 350,0 m2 oraz innych wynikających z dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 4 do specyfikacji), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 do specyfikacji). 3.1.W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania: a) dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót, b) przedmiar robót. 3.2.Zasilanie i organizacja zaplecza placu budowy leży w gestii wykonawcy. 3.5.Dokumentacja projektowa stanowi w całości załącznik do SIWZ. 4. Zamówienie należy wykonać z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych (co najmniej równoważnych) niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa wyżej, wszelkie formalności i wymogi oraz poniesienie kosztów z tym związanych leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca bierze wszelką odpowiedzialność za wprowadzone zmiany jak wyżej. W/w zmiany nie mogą powodować zmian w terminie realizacji zamówienia. Ponadto do wykonania robót mogą być użyte materiały i urządzenia: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielki znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producent wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 5. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: Główny przedmiot: 45.23.32.50-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg Przedmioty dodatkowe: 45.11.00.00-1 roboty rozbiórkowe 45.23.30.00-1 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni 45.41.00.00-4 tynkowanie 45.42.11.48-3 instalowanie bram 45.44.21.08-2 powtórne malowanie 7. Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym, w tym między innymi robót zanikających. 8. Realizacja robót odbywać się będzie przy czynnym obiekcie. 9. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 1) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), 2) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ze zm.). 10. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39 poz 251 ze zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenach jednostkowych robót. 11. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 12. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 Pzp)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.48-3, 45.44.21.08-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej lub drogowej, b) wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na wykonaniu utwardzenia terenu o wartości zamówienia min. 100,00 tys. zł brutto. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca przedstawi opisem rodzaju robót, poda ich wartość, wielkości oraz daty i miejsca wykonania, 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. zł., 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków: 3.1. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.5. i 1.6. zostaną spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy przynajmniej jeden z nich będzie spełniał wymagane warunki bądź warunki te będą spełniali łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mową w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) Oświadczenia Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2 i 2.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykaz osób i podmiotów: kierownika budowy oraz podwykonawców (wzór nr 2.5) Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie (j.w.) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.6) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (Zaakceptowany wzór umowy - (wzoru umowy nie należy wypełniać) - załącznik nr 3wzór nr 2.7) Kosztorys ofertowy Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl / w dziale Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrzeszowie ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów. Parter Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów biuro nr 5-6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.