To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Warszawa: Dostawa szafek przyłóżkowych i mebli dla zadania inwestycyjnego pn.:POPRAWA DOSTĘPNOŚCI I JAKOŚCI LECZENIA SPECJALISTYCZNEGO POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM DIAGNOSTYKI I LECZENIA ŻYLNEJ CHOROBY ZAKRZEPOWO - ZATOROWEJ W SZPITALU DZIECIĄTKA JEZUS
Numer ogłoszenia: 269278 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200612 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szafek przyłóżkowych i mebli dla zadania inwestycyjnego pn.:POPRAWA DOSTĘPNOŚCI I JAKOŚCI LECZENIA SPECJALISTYCZNEGO POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM DIAGNOSTYKI I LECZENIA ŻYLNEJ CHOROBY ZAKRZEPOWO - ZATOROWEJ W SZPITALU DZIECIĄTKA JEZUS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa szafek przyłóżkowych i mebli dla zadania inwestycyjnego pn.:POPRAWA DOSTĘPNOŚCI I JAKOŚCI LECZENIA SPECJALISTYCZNEGO POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM DIAGNOSTYKI I LECZENIA ŻYLNEJ CHOROBY ZAKRZEPOWO - ZATOROWEJ W SZPITALU DZIECIĄTKA JEZUS - 4 pakiety.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.10.00.00 - Meble 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formed Sp. z o.o. Sp. k, Al. Legionów 21A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45794,16
Oferta z najniższą ceną: 45794,16 / Oferta z najwyższą ceną: 55464,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz - Bis Sp. z o.o., ul. Skępska 33A, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3911,40
Oferta z najniższą ceną: 3911,40 / Oferta z najwyższą ceną: 15362,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KMS Szurkowski Sp. J, ul. Wąska 5, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12580,44
Oferta z najniższą ceną: 12580,44 / Oferta z najwyższą ceną: 12580,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KMS Szurkowski Sp. J, ul.Wąska 5, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14397,15
Oferta z najniższą ceną: 14397,15 / Oferta z najwyższą ceną: 14397,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.