eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni językowej, kserokopiarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Białystok: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni językowej, kserokopiarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12
Numer ogłoszenia: 269235 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459422 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku, ul. Żurawia 12, 15-540 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 74 16 923, 85 743 42 85, faks 85 74 16 923.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni językowej, kserokopiarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów obejmująca dostawę i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni językowej, kserokopiarki, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania. 2. Zamówienie dokonywane będzie w podziale na osiem części: 1) I część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne sprzętu objętego zamówieniem w części I i niezbędnego oprogramowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 2) II część zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia pracowni językowej multimedialnej 20 stanowiskowej w meble oraz sprzęt elektroniczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ 3) III część zamówienia obejmuje dostawę kserokopiarki opisanej szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ W zakresie zamówienia w częściach: I, II i III Zamawiający ponadto wymaga: a) dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, b) rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) montażu sprzętu w docelowym miejscu jego użytkowania oraz zintegrowania dostarczonego sprzętu i urządzeń zapewniającego wymaganą funkcjonalność, d) dokonania sprawdzenia poprawności funkcjonowania dostarczonego i zainstalowanego sprzętu i oprogramowania w obecności osób upoważnionych przez Zamawiającego, e) dostawę i wdrożenie oprogramowania oraz techniczne szkolenie w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia (odpowiednio w każdej części zamówienia) f) zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych we wzorze umowy (zał. Nr 12 do SIWZ) 4) IV część zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych: a) model tułowia - 1 sztuka b) model ucha - 1 sztuka c) model oka - 1 sztuka d) mikroskop stereoskopowy z zestawem minerałów i skamieniałości - 1 sztuka e) zestaw optyczny z oświetlaczem - 1 zestaw f) przyrząd do prawa Ohma - 2 sztuki g) zestaw do rozdzielania mieszanin dla ucznia - 1 zestaw h) zestaw do badania odczynu roztworów dla ucznia - 1 zestaw i) bryły geometryczne obrotowe - 2 zestawy j) bryły ułamkowe magnetyczne - 1 zestaw Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ 5) V część zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych - art.sportowych: a) materac - 2 sztuki b) stoły do tenisa stołowego - 2 sztuki c) pokrowiec na stół do tenisa - 2 sztuki d) zestaw mini hokeja - 1 zestaw e) zestaw do badmintona - 10 zestawów Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ W zakresie zamówienia w częściach IV i V Zamawiający ponadto wymaga: a) Dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, b) rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne i pomoce do zajęć sportowych muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, które Wykonawca, przed zawarciem umowy, winien przedłożyć Zamawiającemu (dla każdego oferowanego produktu), d) na wszystkie dostarczone pomoce Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, zgodnej z gwarancją udzieloną przez producentów (z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru). W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji będzie faktura zakupu. 6) VI część zamówienia obejmuje dostawę programów dydaktycznych do Siedziby Zamawiającego a) Terapeutyczny program komputerowy b) Program multimedialny z j. polskiego do szkoły podstawowej klasy 4-6 c) Program multimedialny z j. polskiego do gimnazjum klasy 1-3 Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ 7) VII część zamówienia obejmuje dostawę programu online wspierającego naukę matematyki w czwartej i szóstej klasie szkoły podstawowej - (dwa pakiety szkolne - dostęp do 30 czerwca 2014 ) Podstawowe funkcje programu: - doskonalenie biegłości rachunkowej, -ćwiczenie pamięci i logicznego myślenia, -wykorzystanie matematyki w codziennych sytuacjach. Program powinien zawierać bajkową scenerię oraz animowane postacie, które sprawią, że dzieci z zainteresowaniem i zaangażowaniem będą rozwiązywały zadania matematyczne. 8) VIII część zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego programu informatycznego dla dzieci do nauki programowania w języku LOGO (1 licencja szkolna do 30 czerwca 2014) - komplet - nośnik z oprogramowaniem, książka wprowadzająca i książka - edytor postaci) Wymagane funkcje programu: - umożliwia tworzenie obiektów i obsługi ich zdarzeń (obiektami mogą być np. żółwie), -dla każdego obiektu można zdefiniować własną obsługę zdarzeń, -każdy obiekt może mieć własne procedury, -każdy obiekt może mieć własne zmienne, tworzenie zaawansowanej grafiki, budowanie złożonych animowanych postaci, -swobodne operowanie przyciskami, suwakami, polami tekstowymi, -publikowanie projektów w Internecie, -proste tworzenie animacji, -możliwość tworzenia projektów sieciowych, -prosta obsługa plików multimedialnych, -możliwość sterowania np. klockami Lego, -rozpoznawanie mowy (sterowanie dźwiękiem) 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia 4. Miejscem dostaw dla każdej z części będzie siedziba Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Żurawiej 12. 5. Jeżeli opis zawarty w SIWZ i załącznikach od nr 1 do nr 6 do SIWZ nie stanowi inaczej podane parametry/ wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. 6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia w każdej z części, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej, tablica interaktywna, projektor muszą spełniać następujące wymagania: 1) posiadać deklaracje zgodności CE, 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu 3) komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski 4) meble i krzesła - certyfikaty zgodności 7. W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz stosowny certyfikat /licencję. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia w części I, II i III: 1) komputery przenośne - minimum 2 lata 2) tablice interaktywne - minimum 5 lat, 3) projektory - minimum 3 lata (lampa 1 rok) 4) wyposażenie pracowni językowej (jednostka centralna, słuchawki) - minimum 3 lata meble - minimum 2 lata 5) magnetofony z odtwarzaczem MP3 - minimum 2 lata 6) kserokopiarka - minimum 4 lata bez limitu kopii - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 10. Ogólne warunki gwarancji : a) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania. c) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy), d) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy). e) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 14 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie.11. Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 38.65.21.00 - Projektory 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług e.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EIP Sp. z o.o. Warszawa, ul. Inflancka 5/57, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12089,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13599,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13599,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa pomocy do zajęć sportowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAJA Kozłowscy S.J., ul. Św.Rocha 5/3, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5465,68

  • Oferta z najniższą ceną: 5465,68 / Oferta z najwyższą ceną: 5465,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.