To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Ruda Śląska: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 269089 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244393 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20 A, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 244 36 19, faks 32 244 36 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej na I półrocze 2014r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO MAXPOL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO MAXPOL SP. Z O.O.
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego MAXPOL Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 8, 47-420 Kuźnia Raciborska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12638,34
Oferta z najniższą ceną: 12638,34 / Oferta z najwyższą ceną: 12638,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą drobiu i podrobów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Spółka Jawna J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2501,10
Oferta z najniższą ceną: 2501,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2651,04
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wraz z dostawą nabiału, margaryn i tłuszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
jakie przetargi wygrała firma
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
- MILKO Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec, ul. Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6588,18
Oferta z najniższą ceną: 6588,18 / Oferta z najwyższą ceną: 6588,18
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup wraz z dostawą świeżych owocow i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU DAMEX Damian Surmański, ul. Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6717,64
Oferta z najniższą ceną: 6717,64 / Oferta z najwyższą ceną: 6717,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zapup wraz z dostawą pieczywa i wyrobów cukierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA BOCHEN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA BOCHEN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Piekarnia Bochen sp. z o.o., ul. Przemysłowa 6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3784,37
Oferta z najniższą ceną: 3784,37 / Oferta z najwyższą ceną: 6838,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Budowa parkingu przy ulicy Racławickiej - Kosynierów w Rudzie Śląskiej
- Gospodarowanie odpadami innymi niż niebezpieczne o kodzie 07 02 99 (w tym transport, zbieranie, przetwarzanie odpadów) na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda
- Świadczenie ochrony przeciwpożarowej wraz z usługami ratowniczo - gaśniczymi oraz prowadzeniem interwencji związanych z miejscowymi zagrożeniami powstałymi na terenie powierzchni zakładu górniczego KWK Ruda w okresie 12 miesięcy
- Rewitalizacja ternu dawnego podobozu Althammer w Halembie
- Zakup i dostawa samochodu z silnikiem benzynowym
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Bankowej 7a w Rudzie Śląskiej- etap II.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa świeżych warzyw i owoców.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.