Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Brwinów: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ. Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM.
Numer ogłoszenia: 269084 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ. Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami.1.ul. Spokojna BRWINÓW 157x2,5=392,50 m2;2. ul. Południowa ŻÓŁWIN 690x4=2 760m2. Razem:3 152,50 m2. Zadanie 2 Zadanie 2. Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym. 1 ul. Południowa ŻÓŁWIN 345x4= 1 380 m2; 2. ul. Słoneczna KROSNA WIEŚ 1 700x5= 8 500m2; 3. ul. Klonowa BRWINÓW 320x4=1 208 m2; 4. ul. Lilpopa BRWINÓW 1 250x4,5=5 625 m2;5. ul. Gliniana BRWINÓW 230x4=920 m2; 6. droga gruntowa DOMANIEW 120X3=360 m2. Razem:17 993 m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:1) Zadanie 1. utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach:a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących,b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie):- frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna,- frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności,e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym,f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa),g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru. 2) Zadanie 2. ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym,b) korytowanie na głębokości 15 cm,c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi,d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach,e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły,f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony,g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym,h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnegp ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ;- Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit.a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - 2 miesiące od przekazania terenu budowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ w ulicach: - Brwinów: Spokojna; - Żółwin: Południowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego:Zadanie 1. Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami.1.ul. Spokojna BRWINÓW,157x2,5=392,50 m2;2. ul. Południowa ŻÓŁWIN, 690x4=2 760m2. Razem 3 152,50m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących, b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie):- frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności, e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa), g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM w ulicach:-Żółwin: Południowa;- Krosna Wieś: Słoneczna;- Brwinów: Klonowa, Lilpopa, Gliniana;- Domaniew - droga gruntowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego: Zadanie 2 Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym.1. ul. Południowa ŻÓŁWIN 345x4= 1 380 m2 2.ul. Słoneczna KROSNA WIEŚ 1 700 x 5= 8 500 m2. 3. ul. Klonowa BRWINÓW 320x4=1 208 m2 4.ul. Lilpopa BRWINÓW 1 250 x 4,5 = 5 625 m2 5. ul. Gliniana BRWINÓW 230x4=920 m2 6.droga gruntowa DOMANIEW 120 x 3 = 360 m2. Razem: 17 993 m2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym, b) korytowanie na głębokości 15 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi, d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach, e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły, f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony, g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.