eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ. Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Brwinów: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ. Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM.
Numer ogłoszenia: 269084 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM LUB EMULSJĄ ASFALTOWĄ Zadanie 1. PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ. Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami.1.ul. Spokojna BRWINÓW 157x2,5=392,50 m2;2. ul. Południowa ŻÓŁWIN 690x4=2 760m2. Razem:3 152,50 m2. Zadanie 2 Zadanie 2. Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym. 1 ul. Południowa ŻÓŁWIN 345x4= 1 380 m2; 2. ul. Słoneczna KROSNA WIEŚ 1 700x5= 8 500m2; 3. ul. Klonowa BRWINÓW 320x4=1 208 m2; 4. ul. Lilpopa BRWINÓW 1 250x4,5=5 625 m2;5. ul. Gliniana BRWINÓW 230x4=920 m2; 6. droga gruntowa DOMANIEW 120X3=360 m2. Razem:17 993 m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:1) Zadanie 1. utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach:a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących,b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie):- frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna,- frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności,e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym,f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa),g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru. 2) Zadanie 2. ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym,b) korytowanie na głębokości 15 cm,c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi,d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach,e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły,f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony,g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym,h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych:a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnegp ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa dróg, przebudowa nawierzchni bitumicznych, ulepszenie nawierzchni destruktem asfaltowym lub powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ;- Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a)oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit.a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - 2 miesiące od przekazania terenu budowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU EMULSJĄ ASFALTOWĄ w ulicach: - Brwinów: Spokojna; - Żółwin: Południowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego:Zadanie 1. Wykaz dróg przeznaczonych do powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami.1.ul. Spokojna BRWINÓW,157x2,5=392,50 m2;2. ul. Południowa ŻÓŁWIN, 690x4=2 760m2. Razem 3 152,50m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje : 1) utrwalenie powierzchniowe emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni istniejących, b) ułożenie i mechaniczne wyprofilowanie warstwy destruktu (wyrównanie) grubości 7 - 8 cm - frakcja destruktu nie może przekraczać średnicy 1 cm ; destrukt nie może być wcześniej składowany, c) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie):- frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, d) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni) do poziomu ulepszonej nawierzchni - w razie konieczności, e) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, f) temperatura otoczenia nie powinna być niższa niż 10 - 15 oC (średnia dobowa), g) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od końcowego odbioru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.PRZEBUDOWA DRÓG POLEGAJĄCA NA UTWARDZENIU DESTRUKTEM w ulicach:-Żółwin: Południowa;- Krosna Wieś: Słoneczna;- Brwinów: Klonowa, Lilpopa, Gliniana;- Domaniew - droga gruntowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wg poniższego: Zadanie 2 Wykaz dróg gruntowych przeznaczonych do utwardzenia destruktem asfaltowym.1. ul. Południowa ŻÓŁWIN 345x4= 1 380 m2 2.ul. Słoneczna KROSNA WIEŚ 1 700 x 5= 8 500 m2. 3. ul. Klonowa BRWINÓW 320x4=1 208 m2 4.ul. Lilpopa BRWINÓW 1 250 x 4,5 = 5 625 m2 5. ul. Gliniana BRWINÓW 230x4=920 m2 6.droga gruntowa DOMANIEW 120 x 3 = 360 m2. Razem: 17 993 m2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym: a) ulepszenie nawierzchni dróg gruntowych destruktem asfaltowym, b) korytowanie na głębokości 15 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z uwzględnieniem spadków podłużnych i poprzecznych z ewentualnym wywiezieniem ziemi, d) ułożenie nawierzchni z destruktu grubości 15cm po zagęszczeniu w dwóch warstwach, e) należy użyć destruktu pochodzącego bezpośrednio z frezowania (bez składowania) nie zawierającego smoły, f) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw , hydrantów , studni itp.)do poziomu ulepszonej nawierzchni; w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie destruktu należy wzmocnić emulsją bitumiczną z grysem, także na skrzyżowaniach na długości 3 m w obie strony, g) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami wg instrukcji o prowadzeniu robót w pasie drogowym, h) okres gwarancji 24 miesiące od końcowego odbioru, i) ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić destruktem wzmacniając go emulsją bitumiczną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.