Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Inowłódz: usługi restauracyjne i dotyczące przygotowania i podawania posiłków
Numer ogłoszenia: 268883 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale, Spała, ul. Mościckiego 6, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 044 724-23-46, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy w likwidacji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi restauracyjne i dotyczące przygotowania i podawania posiłków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi gastronomiczne i cateringowe do zabezpieczenia uroczystych bankietów i kolacji grilowych dla uczestników konferencji odbywających się w Ośrodku: kolacje grilowe na 490, 400 i 150 osób oraz uroczysty bankiet na 550 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: przygotowanie i pełna obsługa bankietu na 550 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZYNER & ZYNER s.c, Ul.Karolewska 1, 90-560 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41121,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42900,00
Oferta z najniższą ceną: 42900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: organizacja kolacji grillowej na 490 osób i kolacji grillowej na 150 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAPIS Robert Papis, Spała , ul. Piłsudskiego 12/2, 97-215 Inowłódz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27663,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27170,00
Oferta z najniższą ceną: 27170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27170,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: przygotowanie kolacji grillowej na 400 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA KOSIEWSKA, GRZEGORZ WACH S.C.
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA KOSIEWSKA, GRZEGORZ WACH S.C.
- Dorota Kosiewska Grzegorz Wach s.c,, Ul. Strzelecka 13/41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16448,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,00
Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z dużą ilością konferencji realizowanych w Ośrodku okresie od 23 do 29 września br. i brakiem możliwości pełnego obsłużenia gastronomicznego potrzeb klientów siłami własnymi zaszła konieczność zlecenia podmiotom zewnętrznym obsługi kolacji grillowych i uroczystych bankietów. Z uwagi na krótki okres czasu na przygotowanie realizacji zamówienia (szczegółowy zakres zamówień ze strony klientów został ostatecznie uzgodniony i potwierdzony w ostatnich dniach przed planowanym terminem uroczystości) stosowanie innych trybów zamówienia mogło uniemożliwić terminową realizację zamówienia. Z przeprowadzonego rozpoznania rynku wynika, że tak licznych imprez w tak krótkim czasie nie jest w stanie obsłużyć jedna firma, zamówienie zostało zlecone 3 wykonawcom.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.