eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › remont budynku internatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: remont budynku internatu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy, do kontaktów: Kajmowicz Kinga, ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6217235, fax 014 6276403, e-mail: logistyka@ckiw-ohp.tarnow.pl, www.ckiw-tarnow.ohp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku internatu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - wykonanie remontu dachu wraz z kominami, ociepleniem stropu i instalacją odgromową - remont - osuszanie piwnic wewnątrz budynku - wykonanie cokołu zewnętrznego z opaską na części podpiwniczonej budynku - wykonanie wymiany instalacji c.o. - wykonanie w piwnicach wymiany instalacji elektrycznej bez pomiarów i osprzętu oraz instalacji wodnokan. bez armatury sanitarnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tarnów, ul. Mościckiego 27. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Sporządzą ofertę na podstawie i w sposób zgodny ze SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, 2. Dostarczą w ofercie wszystkie formularze i dokumenty określone w SIWZ, 3. Wykażą w informacji dotyczącej ilości osób, które będą wykonywać zamówienie, liczbę pracowników biorących udział w realizacji niniejszego zamówienia - nie mniejszą niż 10 pracowników. Osoba nadzorująca wykonywanie zadania po stronie wykonawcy musi posiadać : - dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z określeniem terminu ważności z uwzględnieniem okresu realizacji przedmiotu zamówienia, a przypadku uprawnień budowlanych wydanych po zmianie ustawy Prawo budowlane art. 12 ust. 7, tj. po 11.07.2003 r., dodatkowo decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 4. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m kw. - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Posiadają zdolność finansową do wykonania zadania, tj.: a) posiadą na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową lub posiadają środki finansowe wraz ze zdolnością kredytową na kwotę minimum 700 000 zł. (siedemset tysięcy złotych), b) wykażą dodatni wynik finansowy netto za lata 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. 6. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzającą że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż podana cena ofertowa, 7. Udzielą gwarancji minimum 4 lata. Spełnianie ww. warunków zostanie ocenione na podstawie przedłożonych dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 03.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2005, godzina 13:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.