Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Malbork: Wymiana rynien i rur spustowych na budynku internatu
Numer ogłoszenia: 268520 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej , ul. Jagiellońska 79-82, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2723242, faks 055 2723242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/malspecszkol
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana rynien i rur spustowych na budynku internatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na demontażu starych i montażu nowych rynien i rur spustowych. Czyszczeniu rurociągu żeliwnego i kanalizacji - studzienki rewizyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawcy spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.) 2 Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.) 3 Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz.177 z późn. zm.) musi przedstawić oświadczenia, dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia-nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymienionych powyżej. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867), na podstawie przedmiaru robót (załączniki nr 4 do niniejszej specyfikacji); Cena podana w druku Oferta musi być zgodna z ceną wynikającą z kosztorysu ofertowego. 2 wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3 wypełniony druk Oświadczenia z art. 22 - załącznik nr 2 do SIWZ 4 wypełniony druk Oświadczenia z art. 24 - załącznik nr 3 do SIWZ 5 wypełniony druk Akceptacja projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 6 wykaz wykonanych robót budowlanych (zał.nr 7 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje 7 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9 polisa lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.malbork.pl/?pid=424.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Jagiellońska 79/82 82-200 Malbork..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Jagiellońska 79/82 82-200 Malbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup zestawu PSPR1 w plecaku modułowym, bez szyn Kramera, bez deski ortopedycznej dodatkowo z zestawem do tlenoterapii z butlą aluminiową, pasem do stabilizacji miednicy - zgodnie z OPZ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu w typie Karawan w formie leasingu.
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Wycinka drzew oraz utrzymanie pasa drogowego w zakresie zieleni
- Druk i dostawa monografii Malborski Kościół Zamkowy Św. Wawrzyńca Dzieje-wystrój-konserwacja dla Muzeum Zamkowego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.