Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Poznań: Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 268519 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej , ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa zespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej województwa wielkopolskiego. W ramach zamówienia przewiduje się wyposażenie i uruchomienie centralnego punktu rejestracji monitoringu ruchu pojazdów w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu . Zamawiający w ramach dostawy przewiduje wyposażenie 32 pojazdów w system nawigacji z funkcjonalnością całego systemu. W skład systemu wchodzą następujące elementy: - serwer aplikacyjny z systemem operacyjnym - (1 szt.), - pakiet oprogramowania serwerowego, sterownik bazodanowy, pakiet oprogramowania klienckiego, monitor GPS, rejestrator GPS - (1 kpl.) - moduł systemu GPS do SWD-ST - (2 szt.) - terminal komunikacyjny zamontowany na pojazdach wg. wykazu - (32 szt.), - czujnik poziomu paliwa z montażem na pojazdach wg. wykazu - (32 szt.), - instalacja i wdrożenie systemu - (10 stanowisk komputerowych) wg. wykazu w dniu podpisania umowy, - szkolenie - (27 osób) wg. wykazu osób w terminie ustalonym w dniu podpisania umowy. Celem projektu jest budowa wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów ratowniczo-gaśniczych opartego o graficzne terminale statusów z wbudowanym modułem GPS. System lokalizacji pojazdów powinien być zintegrowany z Wojewódzkim Stanowiskiem Koordynacji Ratownictwa i Powiatowymi / Miejskimi Stanowiskami Kierowania. System lokalizacji pojazdów powinien umożliwiać przesyłanie dowolnych komunikatów tekstowych w obie strony z wykorzystaniem telefonii komórkowej pomiędzy Stanowiskami Kierowania a samochodami uczestniczącymi w akcji ratunkowej. Dodatkowo system powinien być wyposażony w moduł GPS, umożliwiający bieżącą lokalizację pojazdu na terenie kraju, posiadać możliwość wskazywania najkorzystniejszej drogi dojazdu do zdarzenia oraz rejestrować włączenie sygnałów uprzywilejowania w pojazdach wyznaczonych przez Zamawiającego. Bezpośrednio po uruchomieniu wojewódzkiego systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych PSP woj. wielkopolskiego, Wykonawca sprawował będzie 6 miesięczny okres Opieki powdrożeniowej w ramach której wspierał będzie Zamawiającego w obsłudze działania systemu, jego zarządzaniu i rozwiązywaniu wszystkich sytuacji awaryjnych występujących w systemie. W przypadku wykonania zmian w systemie, w okresie pełnienia Opieki powdrożeniowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania raportu przedstawiającego opis zmian..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedno zadanie w zakresie wdrożenia systemu lokalizacji pojazdów i transmisji na bazie graficznych terminali statusów w jednostkach PSP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Spełnienie minimalnych wymagań dla serwera zarządzającego wraz z systemem operacyjnym i aplikacją zarządzającą Systemem Terminali Statusów zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. - Spełnienie minimalnych wymagań dla pakietu oprogramowania integrującego System Wspomagania Decyzji (SWD-ST) z systemem terminali statusów zgodnie z załącznikiem nr 3b do SIWZ. - Spełnienie minimalnych wymagań dla pakietu oprogramowania raportującego system terminali statusów zgodnie z załącznikiem nr 3c do SIWZ. - Spełnienie minimalnych wymagań dla modułów lokalizacji pojazdów wyposażonych w graficzne terminale statusów zgodnie z załącznikiem nr 3d do SIWZ. - Certyfikat zgodności komunikacji z systemem SWD-ST ver. 1.24.8. x lub nowszą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - parter, kancelaria ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
- usługa uprzątnięcia odpadów z terenów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. " Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna i wynajęcie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Wykonanie platformy edukacyjnej eduROPS
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.