Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Legnica: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkół Samochodowych w Legnicy w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 268511 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych , ul. Słubicka 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622520, fax. 0-76 8522555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkół Samochodowych w Legnicy w sezonie grzewczym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywna dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS lub równoważny w sezonie grzewczym 2008/2009 od 07 listopada 2008 do 31 maja 2009r. 2. Dostarczany olej opałowy powinien spełniać warunki określone Polską Normą. 3.Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie telefoniczne lub faksem Kierownika Gospodarczego Zespołu Szkół Samochodowych w Legnicy - w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ( w dni robocze - w godz. 8.00-16.00 ) - w ilościach określonych w zgłoszeniu - dostawa oleju opałowego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia 4. Planowana łączna ilość oleju Ekoterm Plus lub równoważny wynosi 90.000 litrów 5. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zmniejszenia lub większenia ilości zakupionego paliwa do 20 % , uzależniając to prawo od potrzeb amawiającego wynikających z warunków pogodowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia: 1.posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2.1.wykonanie w okresie ostatnich trzech lat/a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 zamówień o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24. ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w części XI SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków, nie udokumentowanie spełnienia warunków lub też niewłaściwe udokumentowanie skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Formularz oferty -załącznik nr 1 2)Aktualną informację z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesję na obrót paliwami ciekłymi - ważna na dzień upływu terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy wykonane. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły dostaw oleju opałowego.- załącznik nr 2 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu- załącznik nr 3 6)Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmioty te mogą złożyć wspólnie UWAGA! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zamienne zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samochodowych
ul. Słubicka 7
59-220 Legnica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Samochodowych ul. Słubicka 7 59-220 Legnica pok.121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
- "Usługi przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami oraz urządzeniami drukującymi - zamówienie podzielone na dwie części
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2174D - ul. Działkowa w Legnicy.
- "Budowa spójnego systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Powiecie Legnickim" - zakupy inwestycyjne
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





