Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: wykonanie operatu szacunkowego z wyceny - ustalenie wartości rynkowej nieruchomości będącej własnością Poczty Polskiej, dla której urządzona jest KW nr PT1R/00069091/2 prowadzona przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Radomsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: ppup Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Łodzi, do kontaktów: Robert Urbański, Rafał Różalski, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, 6306078, fax 042 6330808, e-mail: robert.urbanski@lodz.poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatu szacunkowego z wyceny - ustalenie wartości rynkowej nieruchomości będącej własnością Poczty Polskiej, dla której urządzona jest KW nr PT1R/00069091/2 prowadzona przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Radomsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Pławno, Pl. Wolności 5. Miejscem przekazania sporządzonej dokumentacji jest siedziba Poczty Polskiej Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi przy al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie operatu szacunkowego z wyceny - ustalenie wartości rynkowej: 1.Samodzielnego lokalu użytkowego o pow. użytkowej 67,6 m2 z pomieszczeniem przynależnym o pow. użytkowej 9,1 m2 wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku i urządzeń oraz udziałem w użytkowaniu wieczystym działek gruntu oznaczonych nr 2329/1 i 2329/2, z obrębu Pławno, gm. Gidle, pow. radomszczański. 2.Samodzielnego lokalu mieszkalnego nr 1 o pow. użytkowej 35,7 m2 z pomieszczeniem przynależnym o pow. użytkowej 13,7 m2 wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku i urządzeń oraz udziałem w użytkowaniu wieczystym działek gruntu oznaczonych nr 2329/1 i 2329/2, z obrębu Pławno, gm. Gidle, pow. radomszczański. Nieruchomość stanowi własność Poczty Polskiej, dla której urządzona jest KW nr PT1R/00069091/2 prowadzona przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Radomsku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia w skali całego przedsiębiorstwa ustalona została na kwotę 350.000,00 zł, co stanowi równowartość 79.781,17 euro. Wartość zamówienia przeprowadzana przez CI OR w Łodzi ustalona została na kwotę 2.500,00 zł, co stanowi równowartość 569,87 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wpłata wadium nie obowiązuje. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163. 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: 3.1.Dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiadającymi: - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.1.Wykaz osoby/osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 3.1.2.Stosowne dokumenty stwierdzające, że wykazana osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 5.Stosownie do treści § 2 rozp. Prezesa Rady Min. z dnia 19.05.2006. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokum., jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 5.1.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 5.1.1. pkt 1.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Z zachowaniem wskazanych powyżej terminów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 10:00, p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 306.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.