Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Wrocław: DOSTAWA INSTRUMENTÓW DĘTYCH DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 268431 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, fax. 081 3708852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA INSTRUMENTÓW DĘTYCH DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: Cześć 1: Trąbka Vincent Bach model 180S37 Stradivarius Bd Trumpet (1 szt.) lub równoważny Wraz z pojedynczym kompletem asortymentu producenta: 1. Ustnik rozmiar 3C ;lub równoważny 2. Etui skórzane na jeden ustnik ;lub równoważny 3. Futerał na dwie trąbki miękki na ramię, wodoodporny ;lub równoważny Cześć 2: Waltornia Geb.Alexander F/BB/HIGH F TRIPLE HORN model 301 lub równoważny (2 szt.) o parametrach: - Mechanizm wentylowy - łożyskowy - Odkręcana czara - Waltornia lakierowana - Złota blacha - Oparcie na rękę (flipper) - - Przesuwane oparcie na palec (fingerhacken) Wraz z dwoma kompletami asortymentu producenta: 1. Futerał twardy podróżny ;lub równoważny 2. Futerał miękki na plecy wodoodporny ;lub równoważny 3. Tłumik karbonowy z możliwością strojenia ;lub równoważny 4. Tłumik do dźwięków zatkanych, z dwiema końcówkami ;lub równoważny Część 3 Obój Marigaux automat model 910 (1szt) lub równoważny Wraz z kompletem asortymentu producenta: 1. Futerał twardy podróżny ;lub równoważny 2. Pokrowiec na futerał wodoodporny ;lub równoważny 3. Wyciory do i instrumentu (1 do cz. górnej, 1 do cz. dolnej) ;lub równoważny 4. Stojak na instrument ;lub równoważny 5. Smarowidło ;lub równoważny 6. Wkrętak ;lub równoważny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.40.00 - Instrumenty dęte .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 18. WADIUM 18.1 Wykonawca musi dostarczyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium z wyraźnym zaznaczeniem na którą część zamówienia jest wnoszone. Zamawiający ustala dla poszczególnych części zamówienia następujące wadia w wysokościach: 18.1.1 Część 1: 150.00 zł 18.1.2 Część 2: 2 000.00 zł 18.1.3 Część 3: 500.00 zł 18.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 18.2.1 pieniądzu; 18.2.2 poręczeniach bankowych i SKOK 18.2.3 gwarancjach bankowych; 18.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 18.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, ze zm.) 18.3 Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, winno być przekazane na następujący rachunek bankowy Zamawiającego, z podaniem nazwy przetargu, Nr: 53 1020 5226 0000 6702 0216 1784 Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na ww. rachunek należy dołączyć do oferty (jest to warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego). Wniesienie wadium w pieniądzu w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli przed upływem terminu składania ofert bank prowadzący ww. rachunek potwierdzi, że uznał ww. rachunek Zamawiającego kwotą wymaganego wadium. 18.4 Jeżeli wadium wnoszone jest w formach wymienionych w pkt. 18.2.2 -18.2.5, winno być wystawione na Zamawiającego mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w kasie Opery Wrocławskiej (pok 537). Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 18.5 Wadium musi być ważne przez co najmniej 30 dni od terminu składania ofert i musi być wystawione na żądaną w pkt. 18.1 kwotę. W wyjątkowych przypadkach, przed upływem okresu ważności, Zamawiający może poprosić wykonawców o przedłużenie tego okresu o określoną liczbę dni, nie więcej jednak niż 60, powyższą czynność Wykonawca może również dokonać z własnej inicjatywy. 18.6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, w sytuacjach opisanych w art.46 Pzp. 18.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 18.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: (i) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; (iii) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki, które muszą spełniać Wykonawcy: 3.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy a także pozostałe warunki szczegółowe określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Warunki szczegółowe: 3.2.1 Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien zrealizować je siłami własnymi lub przy udziale podwykonawcy. 3.2.2 Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizować z należytą starannością co najmniej jedną dostawę instrumentów dętych dla państwowych i samorządowych instytucji kultury (orkiestry symfoniczne, opery, teatry, teatry muzyczne i operetki) 3.2.3 Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób oceny spełniania warunków: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Oświadczenia i dokumenty WYKONAWCY 10.1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do Formularza Kwalifikacyjnego następujące oświadczenia i dokumenty: 10.1.1. Oświadczenie (druk), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1,2,3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) powyższe oświadczenie podpisuje Lider. 10.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym przetargu, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe dokument. 10.1.3 Pełnomocnictwo dla Lidera lub pełnomocnika, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub Lidera. 10.1.4 Wykaz zrealizowanych dostaw instrumentów dętych (druk ) w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku 3.2.2 Do wykazu zrealizowanych dostaw należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie przedmiotowych dostaw z należytą starannością. 10.1.5 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.1.6 Oświadczenie ( druk), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe oświadczenie. 10.1.7 W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej dostarczy jego kserokopię, kserokopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem. Należy na kserokopii zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości. 10.1.8 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP to zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 10.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena walorów uzytkowo estetycznych - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Swidnicka 35, 50-066 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Swidnicka 35, 50-066 Wrocław pokój 552 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trąbka Vincent Bach model 180S37 Stradivarius Bd Trumpet (1 szt.) lub równoważny Wraz z pojedynczym kompletem asortymentu producenta: 1. Ustnik rozmiar 3C ;lub równoważny 2. Etui skórzane na jeden ustnik ;lub równoważny 3. Futerał na dwie trąbki miękki na ramię, wodoodporny ;lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena walorów uzytkowo estetycznych - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waltornia Geb.Alexander F/BB/HIGH F TRIPLE HORN model 301 lub równoważny (2 szt.) o parametrach: - Mechanizm wentylowy - łożyskowy - Odkręcana czara - Waltornia lakierowana - Złota blacha - Oparcie na rękę (flipper) - - Przesuwane oparcie na palec (fingerhacken) Wraz z dwoma kompletami asortymentu producenta: 1. Futerał twardy podróżny ;lub równoważny 2. Futerał miękki na plecy wodoodporny ;lub równoważny 3. Tłumik karbonowy z możliwością strojenia ;lub równoważny 4. Tłumik do dźwięków zatkanych, z dwiema końcówkami ;lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena walorów uzytkowo estetycznych - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obój Marigaux automat model 910 (1szt) lub równoważny Wraz z kompletem asortymentu producenta: 1. Futerał twardy podróżny ;lub równoważny 2. Pokrowiec na futerał wodoodporny ;lub równoważny 3. Wyciory do i instrumentu (1 do cz. górnej, 1 do cz. dolnej) ;lub równoważny 4. Stojak na instrument ;lub równoważny 5. Smarowidło ;lub równoważny 6. Wkrętak ;lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena walorów uzytkowo estetycznych - 50
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony mienia, obiektów i terenów Ośrodka Pamięć i Przyszłość, ul. Grabiszyńska 184 we Wrocławiu
- Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze dla pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa pasteryzatora mleka kobiecego z systemem rejestracji temperatury przez cały cykl - 1 szt.
- Dostawa elementów ortopedycznych do stołów operacyjnych.
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/243-309/2025 Dostawa mikroskopu badawczego dla Katedry Biologii Środowiskowej i Ochrony Atmosfery Wydziału Ochrony Środowiska Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





