eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I DIAGNOSTYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I DIAGNOSTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 268355 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika , ul. Chopina 5/7, 51-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 348 25 16, fax. 0-71 348 05 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I DIAGNOSTYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i diagnostycznego: Stół rehabilitacyjny Aparat ortopedyczny do ciągłej biernej mobilizacji stawu skokowego Rotor do aktywnej i pasywnej gimnastyki kończyn górnych i dolnych Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego układu kostno-mięśniowego Zestaw do ćwiczeń wraz z systemem diagnostyczno-treningowym wykorzystujący optyczne i akustyczne sprzężenie zwrotne Fotel wielofunkcyjny do ćwiczeń oporowych i diagnostyki oraz pomiaru momentów sił mięśni kończyn górnych i dolnych Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn górnych i dolnych Bieżnia Parapodium statyczno-dynamiczne z biofeedbackiem Ultrasonograf Mata rehabilitacyjna Pulsoksymetr Crosstrainer Urządzenie pneumatyczne siłowe do treningu mięśni klatki piersiowej i ramion Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni pleców i ramion Pneumatyczne urządzenie do treningu mięśni ruchu obrotowego tułowia Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni przywodzicieli i odwodzicieli Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni prostowników i zginaczy stawu kolanowego Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni kończyn dolnych Kompresor do pneumatycznego urządzenia siłowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00 - 33.31.00.00 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 37.44.13.00 - Rowery stacjonarne 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 37.42.10.00 - Maty gimnastyczne 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły (spełnia - nie spełnia). 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających podmiotowe warunki udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 ustawy PZP 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2004.173.1807) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: 1. Opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np. zakreślaczem ) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika, 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7, pok. 122.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.