eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-29

Bogatynia: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer ogłoszenia: 26826 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411674 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie zostało podzielone na 23 odrębnych PAKIETÓW (CZĘŚCI). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki nr II do niniejszej SIWZ. 3.Wszystkie oferowane przez Wykonawcę wyroby farmaceutyczne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 5.Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 6.Dostawa leków i wyrobów następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 7.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy(ów), przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10.W przypadku, gdy jedynym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę jest wyrób farmaceutyczny konfekcjonowany w innej ilości (gramaturze), aniżeli tej określonej przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych (kolumna: Dawka,wielkość jednostki miary), stanowiących Załączniki nr II do niniejszej SIWZ, Zamawiający dopuszcza odpowiednie dopasowanie (zwiększenie) ilości ,jednostek miary(w kolumnie-ilość jednostek miary) tak, aby zamawiana ogólna ilość danego wyrobu była w pełni zabezpieczona przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać (pod rygorem odrzucenia oferty) - w kolumnie nazwa handlowa oferowanego leku - wielkość (ilość - gramaturę) oferowanej jego jednostki miary. W przypadku maści, syropów, past i płynów Zamawiający dopuszcza odchylenia na poziomie nie przekraczającym (plus-minus) 20 % w odniesieniu do wielkości gramatury wyrobów oferowanych do wyrobów zamawianych. 11.Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego pakietu (części). 12.Zamawiający dopuszcza podanie cen za opakowanie jednostkowe, jednak musi być wyraźnie zaznaczone w ofercie ile sztuk mieści się w opakowaniu. 14.Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa - Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów - Karty charakterystyki - Karty katalogowe - Opisy techniczne - Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4.1   

Nazwa: PAKIETY (CZĘŚĆ) NR 4.1. Leki- układ krwionośny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanofi-Aventis Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76090,50

  • Oferta z najniższą ceną: 76090,50 / Oferta z najwyższą ceną: 76090,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5.2   

Nazwa: PAKIET (CZĘŚĆ) Nr 5.2 Płyny infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego Sp. z o.o., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22429,34

  • Oferta z najniższą ceną: 22429,34 / Oferta z najwyższą ceną: 22429,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.