eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynKontrakt 04B - Rozbudowa sieci wodociągowej część IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Olsztyn: Kontrakt 04B - Rozbudowa sieci wodociągowej część IV
Numer ogłoszenia: 268249 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt 04B - Rozbudowa sieci wodociągowej część IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia pod nazwą Kontrakt 04B Rozbudowa sieci wodociągowej część IV jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej w Olsztynie. Kod CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45231300-8, 45232000-2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Odcinki Robót: I. 3a/5 część I - Rurociąg tranzytowy od SUW Zachód do SW Jaroty - przewód wodociągowy DN600. II. 3a/5 część II - Przewód tranzytowy DN600 od SUW Zachód do SW Jaroty - wejście na SW Jaroty. III. 3a/5 część III - Rurociąg tranzytowy od SUW Zachód do SW Jaroty - przewód wodociągowy DN600 w ul. Jeziornej oraz w pobliżu Jeziora Ukiel. IV. 3a/5 część IV - Rurociąg tranzytowy od SUW Zachód do SW Jaroty - przewód wodociągowy DN600 w ul. Szarych Szeregów. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony jest w Części III niniejszej SIWZ. 3. W Dokumentacji Projektowej mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary materiałów lub urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj zastosowanie urządzeń, materiałów zapewniających parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty w wymiarze 5 lat, licząc od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości robót. 5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 180.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o wartości robót, co najmniej równej kwocie 2 500 000 PLN (brutto). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.). 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a)Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba winna posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko polegające na zarządzaniu kontraktem/projektem typu: Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu). b)Kierownik budowy - kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba winna posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowy lub przebudowy zewnętrznych sieci sanitarnych. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c)Kierownik robót konstrukcyjnych - niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dla wszystkich osób wymienionych powyżej z wyłączeniem Przedstawiciela Wykonawcy decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego a także oświadczenie o spełnieniu wymagań stawianych osobom uczestniczącym w realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. posiadają środki finansowe w wysokości, co najmniej 2 000 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII IDW..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. 3)Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). 4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dla wszystkich wymienionych osób z wyłączeniem Przedstawiciela Wykonawcy decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych osobom uczestniczące w realizacji zamówienia - wg wzoru załącznik nr 5 do IDW, 6)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można otrzymać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyn, pok. 402, Plac Jana Pawła II 1 - cena za wersję papierową SIWZ 275,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Odniesienie do projektów i/lub programów: Zamówienie finansowane będzie ze środków wspólnotowych dla Projektu Gospodarka wodno - ściekowa w Olsztynie nr 2000/PL/16/P/PE/014 współfinansowanego z funduszu spójności ( memorandum finansowe nr 2000/PL/16/P/PE/014 oraz decyzja Komisji Europejskiej DL(2003)3657 z dnia 23.12.2003 r. INFORMACJE DODATKOWE: 1.Termin wykonania zamówienia wynosi 36 miesięcy w tym: Czas na ukończenie robót - 12 miesięcy od dnia podpisania Aktu Umowy, oraz Okres Zgłaszania Wad - który wynosi 24 miesiące licząc od wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia 2.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. 3.Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe robót . W związku z powyższym Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego obejmującego cały zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, sporządzony na podstawie wypełnionego/ wycenionego Przedmiaru robót. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z ofertą dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć pełnomocnictwo(a) w formie oryginału. 6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom poprzez złożenie w formularzu ofertowym stosownego oświadczenia o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia. 7.Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty w wymiarze 5 lat, licząc od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości robót. 8.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Znak: ZP.d.3410-161/08 10.Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.11.2008 r. o godzinie 13:00. 11.Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10%..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.