Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Łódź: Wykonywanie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów MCZP
Numer ogłoszenia: 268237 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Zdrowia Publicznego im. bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi , ul. Niciarniana 41, 92-320 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761818, faks 42 6761888.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów MCZP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Transport sanitarny z lekarzem - w granicach administracyjnych m. Łodzi w jedną stronę 80 przewozów - w granicach administracyjnych m. Łodzi w dwie strony 10 przewozów - poza granice administracyjne m. Łodzi 200 km 2. Transport sanitarny z ratownikiem medycznym - w granicach administracyjnych m. Łodzi w jedną stronę 300 przewozów - w granicach administracyjnych m. Łodzi w dwie strony 15 przewozów - poza granice administracyjne m. Łodzi 100 km 3. Transport sanitarny z sanitariuszem - w granicach administracyjnych m. Łodzi w jedną stronę 230 przewozów - w granicach administracyjnych m. Łodzi w dwie strony 10 przewozów 4. Transport pacjentów zanieczyszczonych - w granicach administracyjnych m. Łodzi w jedną stronę 180 przewozy Obszar działania zespołu to: miasto Łódź oraz powiaty zgierski, kutnowski i pabianicki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 u.p.z.p. do 20% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie przez oferenta umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń w zakresie przedmiotu postępowania na okres obowiązywania umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mczp-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Zdrowia Publicznego
im. Bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi
ul. Niciarniana 41
92-320 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Miejskie Centrum Zdrowia Publicznego im. Bł. Rafała Chylińskiego w Łodzi ul. Niciarniana 41 92-320 Łódź Sekretariat, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem asortymentu wyposażenia wnętrz w postaci: foteli biurowych obrotowych, foteli welurowych, mebli biurowych .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń on-line z zakresu funduszy unijnych
- ,,Sukcesywna dostawa ciekłego helu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej"
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Dostawa samochodu uprzywilejowanego typu mikrobus
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
- TRANSPORT ŻYWYCH OSOBNIKÓW KURAKÓW LEŚNYCH
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA NA ZAJĘCIA PRZEDSZKOLNE I SZKOLNE W LATACH 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2025/2026
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie z terenu Sidziny wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.