eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZG-2710-17/11; Przebudowa schodów wejściowych do budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne zlokalizowanego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Rynek 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Ustrzyki Dolne: ZG-2710-17/11; Przebudowa schodów wejściowych do budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne zlokalizowanego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Rynek 6.
Numer ogłoszenia: 268232 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227366 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611031, faks 13 4611033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG-2710-17/11; Przebudowa schodów wejściowych do budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne zlokalizowanego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Rynek 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane, związane z wykonaniem przebudowy schodów wejściowych do budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne zlokalizowanego w Ustrzykach Dolnych przy ul. Rynek 6, zgodnie z załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiarem robót - załącznik nr 3. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, ze wskazówkami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, b) zgłaszanie wykonanych robót zanikających do odbioru wpisem do dziennika budowy, d) prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP w odniesieniu do własnych pracowników i osób trzecich, przepisów przeciwpożarowych i ochrony przed kradzieżą, e) utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, g)prowadzenie dziennika budowy będącego dokumentacją prac realizowanych, h) zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt, 3. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością. 4. Zamawiający informuje, że w budynku administracyjno - gospodarczym Zamawiającego mieści się: biuro Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne, kancelarie czterech leśnictw, biuro Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, siedziba terenowej placówki ZUS, biura poselskie oraz punkt gastronomiczny. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie w/w instytucji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIBUD Sp. z o.o., ul. Karpacka 1, 34-440 Kluszkowce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124617,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92446,73

  • Oferta z najniższą ceną: 92446,73 / Oferta z najwyższą ceną: 92446,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.