Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Rzeszów: Obsługa gminnego systemu selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych
Numer ogłoszenia: 268085 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa gminnego systemu selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa gminnego systemu selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w zakresie: bieżącego opróżniania, mycia, remontu i rozstawiania pojemników, usuwania odpadów znajdujących się w najbliższym otoczeniu pojemników a także przekazywania zebranych odpadów opakowaniowych do recyklingu. Przedmiot zamówienia obejmuje: opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych ( na szkło białe, szkło kolorowe, plastik i makulaturę i puszki aluminiowe) w miarę ich napełniania, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu oraz w przypadku otrzymania informacji o ich przepełnieniu, usunięcie selektywnie zbieranych odpadów znajdujących się w najbliższym otoczeniu pojemników, a także innych występujących odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia porządkowej ewidencji pojemników, naklejania na pojemnikach porządkowych numerów ewidencyjnych, a także do niezwłocznego nadawania porządkowego numeru ewidencyjnego nowym pojemnikom oraz obsługi pojemników nowo ustawionych, do prowadzenia na bieżąco aktualizacji wykazu pojemników z porządkowymi numerami ewidencyjnymi oraz z ich lokalizacją i przekazywania na koniec każdego kwartału zaktualizowanego wykazu w wersji elektronicznej. Mycie pojemników Wykonawca winien przeprowadzić w miarę potrzeb i nie mniej niż 2 razy w ciągu roku. Zobowiązany jest na bieżąco do kontroli stanu technicznego pojemników a w razie stwierdzenia złego stanu technicznego do zgłoszenia o tym fakcie Zamawiającemu oraz do ich wyremontowania a także ustawiania pojemników przewróconych lub przestawionych przez osoby niepowołane i uprzątnięcia rozsypanej zawartości pojemnika. Zebrane selektywnie odpady w pojemnikach winny zostać przekazane do przedsiębiorstw zajmujących się recyklingiem i mających stosowne i obowiązujące zezwolenie na prowadzenie tej działalności. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco aktualizacji wykazu pojemników z porządkowymi numerami ewidencyjnymi oraz z ich lokalizacją i przekazywania na koniec każdego kwartału zaktualizowanego wykazu w wersji elektronicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia - (rozpoczęcie może mieć miejsce wcześniej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,: co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 150 000 zł brutto, polegającego na obsłudze selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Zamówienia powinny zostać potwierdzone dokumentami, że dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować następującymi samochodami: a) co najmniej jednym samochodem z dźwigiem typu HDS do opróżniania pojemników typu Igloo, UL oraz Racibórz; b) co najmniej jednym samochodem typu SM-11 do opróżnienia pojemników typu SM 2,2; c) co najmniej jednym samochodem kontenerowym do przewozu kontenerów o pojemności 7 m3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) druk oferta
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont pomieszczenia A-101 w budynku "A" Politechniki Rzeszowskiej
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Bełżec w miejscowości Płazów
- Zakup pojazdu specjalnego typu furgon wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazdu uprzywilejowanego - 1 szt.
- ,,Budowa budynku socjalno - bytowego w systemie zaprojektuj i wybuduj w Zaczerniu 187''
- Remont budynku nr 1 (osuszanie fundamentów, remont sanitariatów) w kompleksie wojskowym przy ul. 29 Listopada 2 w Przemyślu
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie załadunku, wywozu oraz zagospodarowania nieczystości stałych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki - III postępowanie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowanego w Żychlinie, ul. Graniczna 38
- Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych
- Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.