Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kozienice: dostawa rur i elementów preizolowanych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kozienicka Gospodarka Komunalna w Kozienicach, do kontaktów: Dariusz Brzozowski - w sprawach formalnoprawnych, Andrzej Skrok - w sprawach technicznych, ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6142403, 6146084, fax 048 6142403, e-mail: kgk_kozienice@hot.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kgk.kozienice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rur i elementów preizolowanych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Ciepłownia Kozienickiej Gospodarki Komunalnej w Kozienicach przy ul. Głowaczowskiej 39. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa rur i elementów preizolowanych. Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Rury przewodowe stalowe bez szwu. b) System alarmowy do nadzoru sieci - impulsowy. c) Płaszcz osłonowy z polietylenu wysokiej gęstości zgodnie z DIN 8074 i 8075. d) Przewody alarmowe miedziane z czego jeden ocynkowany. e) Maksymalna temperatura czynnika grzewczego (woda) Tmax=140oC. f) Ciśnienie maksymalne pmax = 2,5MPa. g) Przedmiot zamówienia, musi być zgodny z wymogami norm: PN-EN 253, PN-EN 448, PN-EN 488, PN-EN 489. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do faktury na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca dołączy zaświadczenia zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne oraz świadectwa badań laboratoryjnych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.20.00.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.42.00 - Przewody rurowe Oryginalny kod CPV: 27.22.20.00 - Osprzęt do rur Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt Oryginalny kod CPV: 29.13.11.48 - Zawory odcinające Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.11.48 - Zawory odcinające Oryginalny kod CPV: 25.21.27.00 - Pianka z PVC Kod CPV wg słownika 2008: 44.19.21.00 - Pianka z PCV Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000euro a poniżej 211.000euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000,00zł, słownie: sześć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki: 1. nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. w przypadku składania oferty wspólnej (Konsorcjum) w oparciu o art. 23 Ustawy, musi zostać spełniony również warunek, że członkowie Konsorcjum ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków Wykonawca potwierdzi odpowiednimi dokumentami załączonymi do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) potwierdzenie wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo w oryginale - pełnomocnik konsorcjum (jeżeli dotyczy), f) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do oferty (jeżeli dotyczy), g) umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgk.kozienice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 13:15, Kozienicka Gospodarka Komunalna w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Przemysłowa 15 (siedziba Zamawiającego), pokój nr 102 (sekretariat).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych z zakresu elektroniki na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- "Dostawa obiektów modułowych na potrzeby zabudowy uzupełniającej zagospodarowanie terenu kompleksu termalno-basenowego Termy Uniejów"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





