Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-07-09
£omianki: Remont czê¶ci C Szko³y Podstawowej nr 1 w £omiankach
w ramach zadania: Projekt i remont czê¶ci C budynku Szko³y Podstawowej nr 1
w £omiankach
Numer og³oszenia: 267914 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina £omianki , ul. Warszawska 115, 05-092 £omianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont czê¶ci C Szko³y Podstawowej nr 1 w £omiankach w ramach zadania: Projekt i remont czê¶ci C budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w £omiankach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remont pomieszczeñ na parterze w czê¶ci C budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w £omiankach przy ulicy Warszawskiej 73. W ramach przedsiêwziêcia inwestycyjnego nale¿y wykonaæ: 1. Roboty demonta¿owe; 1.1.demonta¿ elementów wyposa¿enia i ich zmagazynowanie, 1.2.demonta¿ stolarki drzwiowej, 1.3.demonta¿ instalacji elektrycznej, 1.4.skucie wierzchniej warstwy posadzkowej, 1.5. wykonanie przebiæ i zamurowañ, 1.6. wymiana instalacji cw. od kot³owni do sanitariatów. 2. Roboty monta¿owe; 2.1. wykonaæ posadzki w pomieszczeniach, 2.2. wykonaæ instalacjê elektryczn± i komputerow±, 2.3. wykonaæ tynki, 2.4. pomalowaæ ¶ciany, 2.5. ustawiæ wyposa¿enie zgodnie z projektem. Szczegó³owy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmuj±cych przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, pomocny do obliczenia ceny oferty. 3.5 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, terminy oraz warunki realizacji i p³atno¶ci zawarte s± w za³±cznikach do SIWZ 7-10..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Przedmiot zamówieñ uzupe³niaj±cych polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 27.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 8 600,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy sze¶æset z³otych ).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie wykazania przez Wykonawcê, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie budynku, o warto¶ci wykonanej roboty minimum 150000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Zamawiaj±cy nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia wykaza³ niewykonane lub wykonane nienale¿ycie roboty budowlane.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w czasie realizacji zamówienia osob± posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci ogólnobudowlanej -1 osoba
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
Wykaz robót budowlanych, w którym Wykonawca przedstawi wykonanie jednego zamówienia polegaj±cego na remoncie budynku, o warto¶ci wykonanej roboty minimum 150000,00 z³ brutto, wykonanej w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, warto¶ci, daty wykonania oraz za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, ¿e robota zosta³a wykonana w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona. Zamawiaj±cy nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia wykaza³ niewykonane lub wykonane nienale¿ycie roboty budowlane.; - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian w umowie w formie aneksu w szczególno¶ci: 1) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 2) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cych ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cych powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac w terminie, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 4) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powi±zanych z ustaw± Pzp lub przepisów zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, 5) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w terminie okre¶lonym w umowie, potwierdzonych przez Zamawiaj±cego, 6) w przypadku wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 7) w przypadku zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, 8) z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, 9) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. Ewentualne przesuniêcie terminu zakoñczenia robót nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³y przyczyny przy czym przyczyny te wymagaj± potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Wszelkie ewentualne zmiany bêd± dokonane w formie aneksu i nie bêd± stanowiæ podstawy do zmiany wynagrodzenia okre¶lonego z wyj±tkiem pkt 4).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzêdu Miejskiego £omianki, ul. Warszawska 115,
pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 z³..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz± Miejski £omianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z £OMIANEK
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na ¿³obek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego ¯³obka w Sadowej".
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Wykonanie us³ugi polegaj±cej na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Odysei oraz ulicy Mi³ej o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 1,25 km
wiêcej: przetargi w £omiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii", z opcj±.
- Budowa ¿³obka w Siennie
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podleg³ych Oddzia³owi w Zielonej Górze (4 czê¶ci).
- Zrównowa¿ony rozwój gospodarki wodno - ¶ciekowej na terenie Gminy Miêdzyrzec Podlaski - Zakup i monta¿ zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Roboty budowlane w Zespole Szkó³ Nr 2 w Na³êczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespo³u Szkó³ nr 2 w Na³êczowie
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeñ w budynku Zespo³u Kszta³cenia w Dzier¿±¿nie dz. ew. nr 224/11.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.