eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja miasta Świdnicy poprzez sport przez Uczniowski Klub Sportowy piłki nożnej w terminie od 01.08.2012 r. do 31 grudnia 2012 r..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Świdnica: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport przez Uczniowski Klub Sportowy piłki nożnej w terminie od 01.08.2012 r. do 31 grudnia 2012 r..
Numer ogłoszenia: 267612 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110 , strona internetowa www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport przez Uczniowski Klub Sportowy piłki nożnej w terminie od 01.08.2012 r. do 31 grudnia 2012 r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Promocja miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy ŚWIDNICA w nazwie Klubu, tzn. Uczniowski Klub Sportowy Gryf Świdnica. 2. Umieszczeniu herbu miasta Świdnica oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu - www.gryf.swidnica.pl 3. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Międzynarodowych Turniejów Silesian Cup - www.silesiancup.pl 4. Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy na materiałach, ulotkach naborowych do UKS Gryf Świdnica, dystrybuowanych w przedszkolach i szkołach, w ilości ok. 1000 szt. rocznie. 5. Promocji miasta Świdnicy podczas największych imprez sportowych organizowanych przez UKS Gryf Świdnica. 6. Umieszczaniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera miasta Świdnicy, dostarczonego przez Miasto, podczas wszystkich meczów. 7. Dystrybucja materiałów promujących miasto Świdnica, dostarczonych przez Miasto, podczas meczów i turniejów wyjazdowych. 8. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym. 9. Umieszczaniu herbu miasta Świdnicy na materiałach informujących o terminach rozgrywek Dolnośląskiej Ligi Trampkarza i Młodzika oraz w klasie Terenowej Młodzika. 10. Umieszczaniu herbu miasta Świdnicy na kalendarzu klubowym na 2013 rok. 11. Współpracy z klubami o identycznym profilu sportowym z miast partnerskich Miasta Świdnica, również wskazanymi przez Miasto. 12. Godnym reprezentowaniu miasta Świdnica przez ponad 180 młodych adeptów piłki nożnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej, jaką jest piłka nożna, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, powinna również stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy w charakterze turysty lub z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy przez uczniowski klub sportowy piłki nożnej w terminie sierpień-grudzień 2012 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Uczniowski Klub Sportowy Gryf Świdnica, z siedzibą w Świdnicy ul. Jagienki 1, podczas trwania rozgrywek meczowych i organizowanych turniejów w tym okresie. W UKS Gryf Świdnica trenują dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jest to jedyny klub w Świdnicy dający możliwość rozwijania umiejętności w piłce nożnej najmłodszym dzieciom, które uczęszczają do przedszkola. Adepci klubu biorą udział w rozgrywkach Klasy Terenowej Młodzików, Dolnośląskiej Ligi Trampkarzy i Dolnośląskiej Ligi Młodzików. Klub od kilku lat jest organizatorem Międzynarodowego Turnieju Silesian Cup, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, co powoduje przyjazd drużyn piłki nożnej z różnych zakątków Polski i świata. W roku 2012 Silesian Cup odbędzie się w dniach 7-12.08.2012 r. UKS Gryf Świdnica prowadzi nabór do drużyn (kilka grup wiekowych) poprzez propagowanie swojej działalności w szkołach i przedszkolach. Promocja miasta Świdnicy przez Klub pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, jakim są kibice, rodzice, opiekunowie adeptów Klubu, przyjezdne drużyny, kibice z miejsc, do których wyjeżdżają na mecze i turnieje wychowankowie UKS Gryf Świdnica. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Uczniowskiemu w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uczniowski Klub Sportowy GRYF Świdnica,, ul Jagienki 1, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.