eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoDożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Władysławowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Władysławowo: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Władysławowo
Numer ogłoszenia: 267546 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gen. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6745468, faks 0-58 6740319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wladyslawowo.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Władysławowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci i młodzieży oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Władysławowo w: Szkole Podstawowej Nr 2 we Władysławowie, Szkole Podstawowej Nr 3 we Władysławowie, Szkole Podstawowej w Chłapowie, Szkole Podstawowej w Jastrzębiej Górze, Szkole Podstawowej w Karwi, Zespole Szkół Nr 1 we Władysławowie polegające na przygotowaniu i dowiezieniu ok. 100 gorących posiłków (jednodaniowych obiadów) dziennie dla uczniów ww. szkół, z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia o 30%. 2. Posiłki wydawane będą jedynie osobom uprawnionym na podstawie decyzji administracyjnej, wydanej przez osobę upoważnioną przez Burmistrza Miasta Władysławowa, w terminie określonym w decyzji. 3. Żywienie dzieci i młodzieży oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej we Władysławowie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, w okresie: od dnia 27 września 2010 roku do 24 czerwca 2011 roku. 3. Dzienna liczba posiłków wynosi 100, w tym:Szkole Podstawowej Nr 2 we Władysławowie - 48 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00, Szkole Podstawowej Nr 3 we Władysławowie - 15 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00, Szkole Podstawowej w Chłapowie - 12 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00, Szkole Podstawowej w Jastrzębiej Górze - 8 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00, Szkole Podstawowej w Karwi - 2 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00, Zespole Szkół Nr 1 we Władysławowie - 15 posiłków, wydawanych w godz.11:30-13:00. a/ Rzeczywista ilosc posiłków dla poszczególnych szkół będzie określana przez dyrektora danej szkoły. b/ Zamawiający zobowiązuje się do przekazania listy osób które wyraziły chęć korzystania z płatnych obiadów najpóźniej do 20 dnia danego miesiąca poprzedzającego miesiąc wydawania posiłków. 4.Ciepły posiłek - jednodaniowy obiad będzie wydawany naprzemiennie jako zupa z wkładką i pieczywem (2 razy w tygodniu) oraz drugie danie: jarskie lub mięsne z surówką (3 razy w tygodniu). Drugie danie będzie składać się z: ziemniaków lub zamiennika (np. kasza, ryż, makaron), mięsa i surówki albo - nie częściej niż raz na dwa tygodnie - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi, itp.) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z mięsem i kapustą, itp.) o gramaturze 400 gram na porcję. 5. Ustala się następującą gramaturę posiłków: zupa z wkładką - 400 ml plus 2 kromki chleba, danie mięsne - od 100 gram, kasza, ryż, ziemniaki - 200 gram, surówka lub jarzyna - 150 gram, kompot - 150 ml. 6.Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia), wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury, jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 7. Oferowany asortyment winien być zgodny z zapotrzebowaniem na wartości energetyczne i odżywcze młodego organizmu - w poszczególnych kategoriach wiekowych. 8. Wykonawca najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem każdego kolejnego tygodnia świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycję jadłospisu na okres kolejnego tygodnia, zatwierdzonego przez dietetyka. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w jadłospisie. Zmiany w jadłospisie wprowadzone przez Wykonawcę należy uzgodnić z Zamawiającym co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem przed dokonaniem zmiany.10. Przygotowanie i wydawanie posiłków należy wykonywać z należytą starannością - przy zachowaniu odpowiednich warunków higieny i wymagań, oraz przestrzeganiu norm ilościowych, dla poszczególnych posiłków o wartości kalorycznej min. 1 000 kcal. 11. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225/ oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: a/ wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), b/ personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), c/ cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków), d/ w zakresie jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniając różnorodność diety, właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). 12. Do szkół, w których nie ma możliwości porcjowania i wydawania posiłków na miejscu, posiłki uprzednio poporcjowane, winny być dostarczane w godzinach wymienionych w pkt 4, własnym transportem, w specjalistycznych jednorazowych pojemnikach przystosowanych do bezpośredniego spożycia posiłków. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych, niezależnie od ich ilości. Pojemniki zbierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków w każdej z ww. szkół, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości z innych źródeł, na swój koszt. 16. Wykonawca w realizacji przedmiotu umowy winien spełniać wymagania w zakresie dystrybucji, jakości i gramatury posiłków oraz warunków ich dostarczania, tj.: 1/ posiłki muszą być przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach, pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę, 2/ gramatura poszczególnych porcji żywieniowych musi być zgodna z normami ilościowymi dla poszczególnych posiłków, 3/ dostarczane i wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do zasady są spożywane na zimno. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienie w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, p.poż. i higieniczno-sanitarnych. Odpowiada on za ich działania jak za działania własne oraz ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych). 17. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny oraz posiada doświadczenie w zakresie przygotowania i dostarczania wyżywienia. 18. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się zakupienie łącznie ok. 18.000 gorących posiłków, z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia tej liczby o 30% w przypadku zmiany ilości świadczeniobiorców uprawnionych do tej formy pomocy. 19. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. 20. Cena jednego posiłku winna obejmować koszt przygotowania, dostarczenia i wydania posiłku. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami HACCP. 21. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i dostawie wyżywienia, poświadczone dokumentami,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: 4 termosy do przewozu żywności, samochód odpowiadający wymaganiom sanitarno- higienicznym do transportu żywności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 30% zamówionej ilości posiłków w przypadku zmiany ilości świadczeniobiorców uprawnionych do tej formy pomocy, bez konieczności zmiany niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wladyslawowo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gen. Hallera 19, 84-120 Władysławowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gen. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.