Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: termomodernizacja budynków oświaty Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Piła, do kontaktów: Ewa Bochan, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax 067 2123566, e-mail: bzp@um.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.pila.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Biuro Zamówień Publicznych, Anana Nowacka, pl.Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210 43 46, fax 067 212 35 66, e-mail: bzp@um.pila.pl, www.pila.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków oświaty. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piła ul. Królowej Jadwigi 2, 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynków oświaty : zad. 1 Zespół Szkół Nr 2 ul.Kr. Jadwigi 2, zad. 2 Przedszkole Nr 19 ul.Kr. Jadwigi 20 - wymiana stolarki okiennej, - wymiana stolarki drzwiowej - wykonanie izolacji termicznej - wykonanie okładziny tynkatskiej - obróbki blacharskie - instalacja odgromowa - instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie izolacji dachu Termin realizacji: zad. 1 - 15.06.2007- 30.10.2007 zad. 2 - 15.06.2007- 15.09.2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.06.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 114 000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadaja niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; a) udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali co najmniej 3 zamówienia , których wartość całkowita wynosi 1 mln zl każda, b) wykonawca udokumentuje, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową, - co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane w pełnym zkresie 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie uzyskiwał przychody w wysokości co najmniej 1,5 mln zł w każdym z lat, b) posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca , którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy winien przedłozyć polise ubezpieczeniową na kwotę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilno-prawnej nie nizszą niż 1 mln zł, c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 mln zł 4. wniosą wadium w wymaganym terminie, formie i wysokości 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy-Pzp, 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed uplywem terminu skladania ofert 3. Aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce orzed upływem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Uezędu Skarbowego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykanania decyzji organu podatkowego, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualna ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informacja z KRK w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- Pzp, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych- wszystkich urzędujących członków ich władz, świadczaca o tym,że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postepowaniemo udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestepstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majatkowych, a także za przestepstwo skarbowe lub przestepstwo udzialu w zorganizowanej grupie lub związku majacych na ceku popelnienie przestępstwa lub przestepstwa skarbowego. 6. aktualna ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) informacja z KRS w zakresie określonymart. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Pzp, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedziałności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod grośbą kary. 7. potwierdzenie wniesienia wadium, 8. wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, których wartość całkowita wynosi 1 mln zł każda oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannościa, 9. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 10. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdani a finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności juest krótsz- za ten okres, 11. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 12. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13. wykaz podwykmonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, 14. parafowany wzór umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 08:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 08:20, Urząd Miasta Piły pok. 109.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku ZS Nr 2 ul. Królowej Jadwigi 2. 1) Krótki opis: termomodernizacja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.06.2007; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin wykonania 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 19 ul. Królowej Jadwigi 20. 1) Krótki opis: termomodernizacja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.06.2007; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin wykonania 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I USŁUG SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE
- Roboty budowlane w budynku Internatu ZSE w Pile
- Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus
- Prowadzenie programu psychologiczno - terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową
- BEZPIECZNY SPRZĘT MEDYCZNY DO PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA CYTOSTATYKÓW
- Nadzór inwestorski nad robotami pn. Przebudowa/rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Turzy
więcej: Kładzenie zaprawy i rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.