eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont pomieszczeń Parkowej Stacji Obsługi (PSO) w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Gdynia: Remont pomieszczeń Parkowej Stacji Obsługi (PSO) w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 267273 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, fax. 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Parkowej Stacji Obsługi (PSO) w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty malarskie, wymiana posadzek, położenie posadzki żywicznej, montaż stopni stalowych oraz wsporników pod centralę wentylacyjną, zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, demontaż i montaż drzwi stalowych i bram garażowych, położenie glazury i terakoty, montaż płyt OSB na dachu i położenie papy termozgrzewalnej, prace dociepleniowe, obróbki blacharskie, położenie izolacji przeciwwilgociowej w kanałach i na fundamentach, utylizacja i wywóz gruzu. Instalacja wod-kan. oraz c.o: Demontaż starych i montaż nowych umywalek i baterii, montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, demontaż rurociągu stalowego, demontaż grzejników żeliwnych wraz z zaworami i montaż nowych. Instalacje elektryczne: Wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, demontaż tablic rozdzielczych, wymiana osprzętu elektrycznego, badania instalacji elektrycznej, montaż wentylatorów sufitowych, wymiana instalacji piorunochronnej, demontaż i montaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych. Instalacja wentylacji: Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, demontaż i montaż kratek wentylacyjnych, montaż anemostatów i tłumików akustycznych rurowych, montaż centrali nawiewno-wywiewnej, montaż czerpni i wyrzutni ściennych, montaż wentylatorów wyciągowych, izolacja elementów wentylacji, montaż przewodów sterujących i sygnałowych-ekranowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 11 000,-zł nr konta Zamawiającego: 95 1500 1881 1210 2003 3251 0000 Kredyt Bank S.A. O/Gdynia Filia nr 4 w Gdyni

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3. Musi posiadać doświadczenie w realizacji prac o podobnym charakterze i wartości nie mniej niż 400 000,-zł( brutto) odpowiadającej swoją wartością i zakresowi podanemu w SIWZ. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ 5.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 6.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ, oraz złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 7.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 6.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6 (ppkt 1) SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Wykonawca przedstawi wykaz wszystkich osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także przedstawi zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 9.Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b)osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej, Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Spośród tych osób Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy, c) osoby w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. 10.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniej niż 400 000,-zł ( brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót. - (załącznik nr 5). 11.Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca musi ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu muszą odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 12.Wykonawca musi podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 121 w godz. od 11.00 do 13.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.