eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Tarnów: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 267254 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Informatyzacji , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 6882400, 6882816, faks 0-14 6215308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania oraz usługa wsparcia technicznego na okres 1 roku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.21.20 - 30.12.21.20 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł do dnia 28.08.2009. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych i winno obejmować okres 30 dni począwszy od dnia rozpoczęcia licytacji. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Krakowie, Filia w Tarnowie Nr 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: wadium - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Tarnowa. Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż w dniu 28.08.2009r. do godziny 8,00 a oryginał dokumentu potwierdzającego wpłacenia wadium należy złożyć Wydziale Informatyzacji Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 219 lub przesłać na adres: Wydział Informatyzacji Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pokój 219, do 28.08.2009 godzina 8,00 W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć Wydziale Informatyzacji Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 219 lub przesłać na adres: Wydział Informatyzacji Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pokój 219, do 28.08.2009 godzina 8,00 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentu sekcja X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do ogłoszenia) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do ogłoszenia). Jeśli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, załącza do wniosku pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w sekcji X. pkt 1.) lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji X. pkt 1.) lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.tarnow.pl oraz portal.tarnow.bip-gov.info.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1) Wykonawcy chcący wziąć udział w licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, podczas której uzyskają LOGIN oraz do złożenia we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej z podaniem uzyskanego LOGIN-u i wpłaceniem wadium. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia i zamieszczony jest na stronie internetowej www.tarnow.pl oraz portal.tarnow.bip-gov.info.pl 2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. 3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. 4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (022) 632 28 84. 5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez Nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 5) Cena wywoławcza: 337 000.00 zł (brutto). 6) Minimalny krok postąpienia: 300.00 zł (brutto). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. 7) System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. Wartość groszy należy wpisywać po kropce..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1czas trwania etapu 2 godziny

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, Tarnów, ul. Nowa 4 pok. 1A.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 28.08.2009 godzina 10:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: dwie goidzny po otwarciu licytacji - 28.08.2009 godzina 12:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 1) Zamawiający przewiduje licytację jednoetapową, a czas jej trwania wynosi 2 godziny. Zamknięcie licytacji nastąpi 2 godziny po otwarciu licytacji. 2) Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby potem możliwe było dopasowanie cen jednostkowych do kwoty wylicytowanej oferty (brutto). 3) W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Przy wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń. 5) Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na własnej stronie internetowej poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.