To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Szczecin: Zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do faxów i drukarek
Numer ogłoszenia: 267138 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322471 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie, ul. Potulicka 2, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 882 23 03, 8822308 w. 205, faks 091 433 11 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do faxów i drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do faxów i drukarek Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do faxów i drukarek odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego, w terminie wyznaczonym w zamówieniu pod rygorem rezygnacji z zamówienia. Materiały eksploatacyjne do drukarek nie mogą być zamiennikami z uwagi na serwis gwarancyjny posiadanego sprzętu. Na materiały eksploatacyjne do faxów i drukarek sprzedawca udzieli gwarancji min. 3 m-ce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część - materiały biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. RAKPOL, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22203.87
- Oferta z najniższą ceną: 22203.87 oferta z najwyższą ceną: 22448.56
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część - tusze i tonery
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S.C. Papcom, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36558.66
- Oferta z najniższą ceną: 36558.66 oferta z najwyższą ceną: 63934.51
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności SOI Szczecin.
- TESTY I PCR - II TURA
- Budowa hali sportowej przy V Liceum Ogólnokształcącym z oddziałami dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie
- Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej nr 53 im. Fryderyka Chopina w Szczecinie
- Aranżacja pomieszczeń ZDiTM zlokalizowanych przy ul. Sebastiana Klonowica 5 w Szczecinie pełniących funkcję Centrali Ruchu.
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, kodów i opasek termicznych
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów/gadżetów informacyjnych
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.