Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-29
Nowogród Bobrzański: USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ
ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Numer ogłoszenia: 26710 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, faks 068 3216201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji systemów i urządzeń alarmowych wewnętrznych i zewnętrznych systemu ochrony technicznej składów materiałowych zamawiającego w następujących miejscowościach: Radnica, Potok, Duninów, Wędrzyn i Nowogród Bobrzański. 1. Zakres usług: a) Raz na trzy miesiące: - testowanie systemów; - okresowa kontrola rezerwowych źródeł zasilania poprzez pomiar ich pojemności; - sprawdzenie central i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych; - sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu, zwalnianie pamięci w buforach; - sprawdzenie stanu technicznego i obsługa konserwacyjna sprzętu komputerowego; - konserwacja własnymi środkami wykonawcy elementów systemu ochrony i kontroli dostępu w zakresie zgodnych z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów; - sprawdzenie czy system alarmowy i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia, zamocowania całego wyposażeni i urządzeń na podstawie dokumentacji techniczno -powykonawczej; - sprawdzenie działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemów ochrony i kontroli dostępu; - sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych. b) Dwa razy w roku; - pomiar rezystancji i skuteczności obwodów instalacji uziemiającej ochronnej i odgromowej; - dokonanie okresowej kontroli okablowania. c) prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego ,czas reakcji 24 godziny od momentu zawiadomienia; d) wykonawca dokonując konserwacji lub naprawy systemów i urządzeń, każdorazowo potwierdzić to wpisem do książki eksploatacji i protokołem z przeprowadzonych prac, o treści zgodnej z umową. 2. Wykaz urządzeń alarmowych podlegających konserwacji: centrale i podcentrale alarmowe 264szt, systemy kontroli dostępu 5szt, kamery TV przemysłowej czarno-białe 19szt, kamery TV przemysłowej kolorowa 6szt, czujniki alarmowe wewnętrzne 838szt, czujniki alarmowe zewnętrzne 55szt, zewnętrzne bariery ochronne 291 szt, urządzenia transmisji sygnałów alarmowych; kable 150 km, tablice synoptyczne 3 szt, monitor TV przemysłowej monochromatyczne 10 szt, czytniki karty dostępu zbliżeniowe 40 szt, multipleksy wizyjne 5 szt, wizyjne cyfrowe detektory ruchu 5 szt, rejestratory cyfrowe 5szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera błędy rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo: 1) posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia; 2) posiadanie aktualnej autoryzacji producenta na n/w systemy (wydaną na firmę): a) system COMPAS 2026 BMT; b) system SZERSZEŃ; c) system GALAXY- 500; d) system SEMICO - 2; e) bariery mikrofalowe cyfrowe serii ERMO 482x; f) kable sensoryczne - napłotowe. 3) Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum POUFNE dla instalatorów systemów i urządzeń. 4) posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE dla właściciela oraz instalatorów systemów i urządzeń, którzy będą wykonywać usługę w pierwszej strefie bezpieczeństwa. 5) posiadanie autoryzacji na systemy alarmowe klasy SA-4. 6) posiadanie aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli TAJNE.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia; - aktualna autoryzacja producenta na n/w systemy wydana na firmę - składa lider: a- system COMPAS 2026; b-system SZERSZEŃ; c- system GALAXY 500; d- system SEMICO 2; e- bariery mikrofalowe cyfrowe serii ERMO 482x; f- kable sensoryczne napłotowe - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE dla instalatorów systemów i urządzeń; - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE dla instalatorów systemów i urządzeń, w I strefie bezpieczeństwa; - autoryzacja na systemy alarmowe klasy SA 4 dla instalatorów systemów i urządzeń; - aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli TAJNE składa lider.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Należy wypełnić formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (dotyczy również spółek cywilnych): - jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. - Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: III.4.2) i III.5) oprócz aktualnej autoryzacji producenta i aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stponia dla firm o klauzuli TAJNE. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3036, ul. Zawiszy Czarnego , 66-010 Nowogród Bobrzański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Urzędu Miasta w Chełmnie
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.