eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiUSŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-29

Nowogród Bobrzański: USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Numer ogłoszenia: 26710 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, faks 068 3216201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE KONSERWACJI SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ ALARMOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3036 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji systemów i urządzeń alarmowych wewnętrznych i zewnętrznych systemu ochrony technicznej składów materiałowych zamawiającego w następujących miejscowościach: Radnica, Potok, Duninów, Wędrzyn i Nowogród Bobrzański. 1. Zakres usług: a) Raz na trzy miesiące: - testowanie systemów; - okresowa kontrola rezerwowych źródeł zasilania poprzez pomiar ich pojemności; - sprawdzenie central i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych; - sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu, zwalnianie pamięci w buforach; - sprawdzenie stanu technicznego i obsługa konserwacyjna sprzętu komputerowego; - konserwacja własnymi środkami wykonawcy elementów systemu ochrony i kontroli dostępu w zakresie zgodnych z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów; - sprawdzenie czy system alarmowy i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia, zamocowania całego wyposażeni i urządzeń na podstawie dokumentacji techniczno -powykonawczej; - sprawdzenie działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemów ochrony i kontroli dostępu; - sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych. b) Dwa razy w roku; - pomiar rezystancji i skuteczności obwodów instalacji uziemiającej ochronnej i odgromowej; - dokonanie okresowej kontroli okablowania. c) prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego ,czas reakcji 24 godziny od momentu zawiadomienia; d) wykonawca dokonując konserwacji lub naprawy systemów i urządzeń, każdorazowo potwierdzić to wpisem do książki eksploatacji i protokołem z przeprowadzonych prac, o treści zgodnej z umową. 2. Wykaz urządzeń alarmowych podlegających konserwacji: centrale i podcentrale alarmowe 264szt, systemy kontroli dostępu 5szt, kamery TV przemysłowej czarno-białe 19szt, kamery TV przemysłowej kolorowa 6szt, czujniki alarmowe wewnętrzne 838szt, czujniki alarmowe zewnętrzne 55szt, zewnętrzne bariery ochronne 291 szt, urządzenia transmisji sygnałów alarmowych; kable 150 km, tablice synoptyczne 3 szt, monitor TV przemysłowej monochromatyczne 10 szt, czytniki karty dostępu zbliżeniowe 40 szt, multipleksy wizyjne 5 szt, wizyjne cyfrowe detektory ruchu 5 szt, rejestratory cyfrowe 5szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera błędy rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo: 1) posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia; 2) posiadanie aktualnej autoryzacji producenta na n/w systemy (wydaną na firmę): a) system COMPAS 2026 BMT; b) system SZERSZEŃ; c) system GALAXY- 500; d) system SEMICO - 2; e) bariery mikrofalowe cyfrowe serii ERMO 482x; f) kable sensoryczne - napłotowe. 3) Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum POUFNE dla instalatorów systemów i urządzeń. 4) posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE dla właściciela oraz instalatorów systemów i urządzeń, którzy będą wykonywać usługę w pierwszej strefie bezpieczeństwa. 5) posiadanie autoryzacji na systemy alarmowe klasy SA-4. 6) posiadanie aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli TAJNE.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą obejmującą zakres przedmiotu zamówienia; - aktualna autoryzacja producenta na n/w systemy wydana na firmę - składa lider: a- system COMPAS 2026; b-system SZERSZEŃ; c- system GALAXY 500; d- system SEMICO 2; e- bariery mikrofalowe cyfrowe serii ERMO 482x; f- kable sensoryczne napłotowe - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE dla instalatorów systemów i urządzeń; - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE dla instalatorów systemów i urządzeń, w I strefie bezpieczeństwa; - autoryzacja na systemy alarmowe klasy SA 4 dla instalatorów systemów i urządzeń; - aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia dla firmy o klauzuli TAJNE składa lider.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy wypełnić formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (dotyczy również spółek cywilnych): - jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. - Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: III.4.2) i III.5) oprócz aktualnej autoryzacji producenta i aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stponia dla firm o klauzuli TAJNE. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3036, ul. Zawiszy Czarnego , 66-010 Nowogród Bobrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.