eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezWycinka 86 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0900Z na odcinku Maliniec - Mołdawin w gminie Radowo Małe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Łobez: Wycinka 86 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0900Z na odcinku Maliniec - Mołdawin w gminie Radowo Małe.
Numer ogłoszenia: 267102 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie , ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974066, faks 091 3974066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka 86 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0900Z na odcinku Maliniec - Mołdawin w gminie Radowo Małe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka 86 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0900Z na odcinku Maliniec - Mołdawin w gminie Radowo Małe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wymienionych w pkt 5 ppkt 5.1. SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj.: 1. Oświadczenie, że firma spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale; 2. Oświadczenie, że firma spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale; 3. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). Wykaz ten musi być złożony w oryginale, 3.1. Do załącznika wymienionego w podpunkcie 6.3. należy obowiązkowo dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia oraz kwalifikacje wykazanego personelu (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczające kwalifikacje oraz uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami oraz osób przewidzianych do wykonania roboty związanych z wycinką drzew); 4. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania, złożonym na druku stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). Wykaz ten musi być złożony w oryginale; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót polegających na wycince drzew rosnących w pasach drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. Wykaz robót należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). Wykaz ten musi być złożony w oryginale; 6. Do załącznika wymienionego w podpunkcie 6.5. należy dołączyć dokumenty potwierdzających wykonanie wymienionych robót oraz to, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.lobez.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73 - 150 Łobez.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73 - 150 Łobez.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.