Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Rzeszów: Dostawa 212 kpl. ubrań specjalnych dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej
Numer ogłoszenia: 267097 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie , ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacie.straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona przeciwpożarowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 212 kpl. ubrań specjalnych dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 212 kpl. nowych nieużywanych ubrań specjalnych dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej biorących czynny udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Oświadczenie wg zał. nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty (zał. nr 2 i 2.1 do SIWZ) z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i/lub ust. 2 ustawy P.z.p. sporządzone wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ; 4)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; 5)wykaz minimum 3 zrealizowanych zamówień na ubrania specjalne o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każde, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Parametry techniczne - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacie.straz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie, ul. Mochnackiego 4, 35-016 Rzeszów, pok. 46..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 23-sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
- Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Postępowanie administracyjne na tle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem doręczeń w zakresie dokumentów elektronicznych.
- Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do RDW Lubaczów w 2025 roku (w ramach zadania - Budowa budynku administracyjnego BM Lisie Jamy - nowa siedziba RDW).
- Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej terenie gm. Skarżysko Kościelne w roku 2025"- powt. II
- KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O. O. W KSIĘGINICACH
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa wyposażenia ratowników
- Dostawa wyposażenia osobistego podstawowego i dodatkowego strażaka ratownika OSP w ramach zadania Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-26 na terenie gm.Chrzanów
- Dostawa rękawic roboczych nietypowych 5-cio palcowych do 6. WOG w 2025 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





