eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Złotoryja: ZP/05/2008
Numer ogłoszenia: 267071 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779537, fax. 076 8783989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzlotoryja.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalzlotoryja.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/05/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dźwigu osobowego szpitalnego 7 przystankowego o udźwigu 500 kg ( norma odniesienia PN-EN-81.1 ) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi. Całość zadania obejmuje - demontaż starych urządzeń, zamówienie i zakup nowych urządzeń wraz z montażem, próby obciążeniowe wymagane przez UDT, opracowanie pełnej instrukcji konserwacji zmodernizowanego dźwigu zgodnie z obowiązującą normą, przekazanie do eksploatacji odbiorem przez UDT (koszt odbioru UDT zleceniodawcy), wszelkiego rodzaju regulacje i korekcje, pomiary elektryczne. 1.Prace demontażowe: Demontaż starych urządzeń dźwigowych tj. wciągarki z napędem, kabiny, tablicy sterowej, instalacji zasilającej, lin nośnych, drzwi przystankowych i pozostałego osprzętu, który podlega wymianie na nowy. 2.Prace montażowe: (elementy i urządzenia przewidziane do wymiany) - Reduktor z kołem ciernym (wciągarka z napędem) - Zespół koła zdawczego - Liny nośne oraz lina ogranicznika prędkości - Tablica wstępna w maszynowni dźwigu (rozdzielcza) - Konstrukcja wsporcza pod reduktor - Aparatura sterowa mikroprocesorowa z falownikiem - System łączności dwustronnej zgodny z PN-EN-28 - Wymiana i uzupełnienie niezbędnych odcinków w maszynowni i szybie - Wymiana kabli zwisowych na płaskie - Wymiana kabiny drewnianej na metalową wyłożona laminatem i blachą nierdzewną, drzwi automatyczne kabiny z blachy nierdzewnej, podłoga antypoślizgowa, wentylacja mechaniczna, oświetlenie awaryjne, poręcz i lustro. - Wymiana ramy kabiny na ramę z chwytaczami o działaniu dwukierunkowym. - Kaseta lub panel dyspozycji z wyświetlaczem cyfrowym i przyciskami metalowymi z opcją Braillea (przyciski w kabinie przystosowane dla osób niepełnosprawnych) - Kasety wezwań typu antywandal (zewnętrzne) - Wymiana zawiesi kabiny i przeciwwagi - Montaż kasety jazd rewizyjnych na kabinie - Wymiana ogranicznika prędkości i wyłącznika STOP w podszybiu - Montaż przeciążenia kabiny BURGES - Wymiana drzwi przystankowych na automatyczne ze stali malowanej proszkowo 3.Prace uzupełniające - budowlane : - malowanie szybu i maszynowni farbami olejnymi i emulsyjnymi - malowanie farbą olejną elementów metalowych - obróbka budowlana ościeżnic drzwi przystankowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej 43.32.00.00 - Urządzenia budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku ): - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby oferta składała się z poniżej określonych dokumentów przedstawionych w postaci oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem ich kopii lub odpisów . Oświadczenie o spełnieniu warunków zamówienia ma być przedstawione w postaci oryginału. Zamawiający dopuszcza składanie ofert łącznych ( konsorcjum lub spółka cywilna ) . Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia dołączone winny być do niej następujące dokumenty: a Wskazanie podmiotów składających ofertę wspólną pełna nazwa i adres siedziby, b Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dołączone do oferty pełnomocnictwo). Przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne a po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wymaga przedstawienia mu umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych zadań objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca winien podać przedmiot i wartość wykonanego zadania , datę wykonania i zamawiających- wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te zadania zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w Rozdziale VI pkt. 5 natomiast warunki określone w pkt. 1-4 Rozdziału VI spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. DODATKOWE DOKUMENTY : 1. Wypełniony Formularz Ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony wzór Wykazu wykonania zadań - Załącznik Nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzlotoryja.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Złotoryi ul. Hoża 11 59-500 Złotoryja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Złotoryi ul. Hoża 11 59-500 Złotoryja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.