eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czêstochowa › Materia³y pi¶mienne ,eksploatacyjne do drukarek ,p³yty i tusze ,naczynia jednorazowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-08-31

Czêstochowa: Materia³y pi¶mienne ,eksploatacyjne do drukarek ,p³yty i tusze ,naczynia jednorazowe
Numer og³oszenia: 267068 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Naj¶wiêtszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Czêstochowa, woj. ¶l±skie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y pi¶mienne ,eksploatacyjne do drukarek ,p³yty i tusze ,naczynia jednorazowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poni¿ej 193.000 EURO.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 39.22.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7762,00 z³.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • z³o¿± o¶wiadczenie wg Za³±cznika Nr 8 do S.I.W.Z.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w. warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e: - i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,( a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ nale¿ycie przynajmniej jedn± dostawê o warto¶ci stanowi±cej przedmiot zamówienia .

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w. warunku, je¿eli Wykonawca przed³o¿y : - o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; -Za³. Nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie w/w. warunku, je¿eli Wykonawca przed³o¿y : - o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; -Za³. Nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • z³o¿± o¶wiadczenie wg Za³±cznika Nr 8 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

a).gdy podczas realizacji umowy wyst±pi± nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób , w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie ; b). w przypadku zmian obci±¿eñ publiczno-prawnych ( np. c³a , podatek VAT ) skutkuj±cych zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy z tytu³u zawartej umowy c).w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem zamówienia dopuszcza siê zmianê na nowy produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, po wcze¶niejszym udokumentowaniu pismem przed dostaw± zaistnia³ej sytuacji. d).gdy Wykonawca zaoferuje ni¿sz± cenê e).przed³u¿enie obowi±zywania umowy w zwi±zku z niewykorzystaniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy f). skrócenie okresu obowi±zywania umowy w przypadku wcze¶niejszego jej zrealizowania g). Zmiany ilo¶ciowe w asortymencie w ramach warto¶ci brutto przedmiotu umowy , zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego h).w zakresie nr katalogowego produktu , 3.Zmiany okre¶lone w ust. 2 nie mog± skutkowaæ wzrostem warto¶ci umowy i byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego z zastrze¿eniem § 3 ust.2 pkt b

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im NMP ,42-200 Czêstochowa , ul. Bialska 104/118 , II p. pawilon D ,pokój 310 odp³atnie w cenie 20,00 PLN.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ,42-200 Czêstochowa, ul. Bialska 104/118 , II piêtro , pawilon D , Kancelaria W.Sz.S. pok.356.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y pi¶mienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: j.w..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y eksploatacyjne do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: j.w..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: P³yty i tusze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: j.w..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Naczynia jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: j.w..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Materia³y pi¶mienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Etykiety samoprzylepne kompatybilne z drukark± MATRIX PRINTER DP 8340 S STAR.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Materia³y eksploatacyjne do drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ta¶ma barwi±ca z tuszem typu SF-03BR drukarki typu MATRIX PRINTER DP 8340S ( STAR ).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.