eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozszerzenie funkcjonalności modelu komercyjnego SAP >Kokpit zarządzania oparty na systemach sprzedaży obsługi klienta i gospodarki własnej dla PKN< w celu stworzenia modelu komercyjno-budżetowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: Rozszerzenie funkcjonalności modelu komercyjnego SAP >Kokpit zarządzania oparty na systemach sprzedaży obsługi klienta i gospodarki własnej dla PKN< w celu stworzenia modelu komercyjno-budżetowego
Numer ogłoszenia: 267019 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Normalizacyjny , ul. Świętokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5567595,5567890, fax. 022 5567413, 5567535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Krajowa jednostka normalizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie funkcjonalności modelu komercyjnego SAP >Kokpit zarządzania oparty na systemach sprzedaży obsługi klienta i gospodarki własnej dla PKN< w celu stworzenia modelu komercyjno-budżetowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i wdrożenie modelu komercyjno-budżetowego w architekturze SAP poprzez rozszerzenie funkcjonalności istniejącego modelu komercyjnego SAP Kokpit zarządzania oparty na systemach sprzedaży obsługi klienta i gospodarki własnej dla PKN. System musi realizować funkcjonalność połączonego modelu komercyjnego i budżetowego, składającego się z następujących systemów: FK - Finanse i Księgowość, ST - Środki Trwałe, CO - Controling, GM - Gospodarka Magazynowa, SP - Sprzedaż/CRM, KP - Kadry i Płace, KZ - Kokpit Zarządzania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający łącznie następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp); 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3) są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w postaci wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 wdrożeń systemu SAP - każde wdrożenie o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) kierownik projektu - doświadczenie zawodowe w systemie SAP min. 5 lat, b) analityk/projektant zespołu obszaru finansów i księgowości - doświadczenie zawodowe min. 3 lata, c) ekspert ds. wdrożeń - doświadczenie w zarządzaniu procesami wdrożeniowymi IT min. 3 lata. Zamawiający rozumie wdrożenie jako dostarczenie oprogramowania lub kierowanie wdrożeniem (zarządzanie projektem). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ról analitycznych, jednak nie więcej niż dwóch. W ramach zgłoszenia się do postępowania należy dołączyć informację o tym, gdzie wdrożenie/wdrożenia zostało/zostały dokonane. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia tych informacji. W tym celu Wykonawca dołączy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dane osoby/osób, z którymi Zamawiający będzie mógł się skontaktować w poszczególnych podmiotach w których były realizowane wdrożenia w celu uzyskania potwierdzenia informacji przekazanych przez Wykonawcę. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający oceni stopień w jakim Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu przyznając punkty zgodnie z następującymi zasadami: 1) za każde wdrożenie modelu budżetowego SAP, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł, Wykonawca otrzymuje 10 pkt; 2) za każde wdrożenie modelu komercyjnego SAP powyżej 3 wdrożeń, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł, Wykonawca otrzymuje 7 pkt; 3) za każdy rok doświadczenia kierownika projektu ponad wymaganą liczbę lat, Wykonawca otrzymuje 1 pkt; 4) za każdy rok doświadczenia analityka/projektanta zespołu obszaru finansów i księgowości ponad wymaganą liczbę lat, Wykonawca otrzymuje 0,5 pkt; 5) za każdy rok doświadczenia eksperta ds. wdrożeń ponad wymagana liczbę lat, Wykonawca otrzymuje 0,5 pkt. Do udziału w dialogu zakwalifikowanych zostanie 3 Wykonawców, którzy uzyskają łącznie największą liczbę punktów w kryteriach kwalifikacji do udziału w dialogu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 - ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku nr 1 do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Pzp (według wzoru określonego w załączniku nr 1a do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 1b do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń obowiązują tak jak zastępowanych przez nie dokumentów. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 9. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia potwierdzających wymagania określone w sekcji III 2 pkt 5) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11. W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć, w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 12. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo uprawniające do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 2 - 7 składają wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z załącznikami) Zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.pkn.pl..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 60e ustawy Pzp, Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: System będący przedmiotem opracowania i wdrożenia musi realizować funkcjonalność połączonego modelu komercyjnego i budżetowego, składającego się z następujących systemów: FK - Finanse i Księgowość, ST - Środki Trwałe, CO - Controling, GM - Gospodarka Magazynowa, SP - Sprzedaż/CRM, KP - Kadry i Płace, KZ - Kokpit Zarządzania.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14 B, pokój nr 105 - Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z załącznikami) Zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.pkn.pl. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt. IV.3.4 niniejszego ogłoszenia, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać następująco : Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Rozszerzenie funkcjonalności modelu komercyjnego SAP >Kokpit zarządzania oparty na systemach sprzedaży obsługi klienta i gospodarki własnej dla PKN< w celu stworzenia modelu komercyjno-budżetowego. Nie otwierać przed (należy podać termin składania wniosków). 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami za pomocą faksu : (22) 55 67 413. 4. Wagi kryteriów oceny ofert podano w procentach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.