eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Budowa budynku Przedszkola na dz. nr 1419 w msc. Gdów .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Gdów: Budowa budynku Przedszkola na dz. nr 1419 w msc. Gdów .
Numer ogłoszenia: 266969 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gdowie , Rynek 40, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, fax. 0-12 251 40 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Przedszkola na dz. nr 1419 w msc. Gdów ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku Przedszkola na dz. nr 1419 w msc. Gdów -etap obejmuje : ściany nośne, stropy żelbetowe oraz TERIVA II , schody wewnętrzne ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożony oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - wykonał w ciągu ostatnich 5 lat min. jednego zadania (zamówienia) odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość co najmniej równa cenie ofertowej brutto) - zatrudnia minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym w/w zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca załączy : Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) Spełniają wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na formularzu stanowiącym zał. Nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór) -zał. Nr 2 ,podpisane przez upoważnioną osobę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o terminie związania złożonej oferty zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r - zał. Nr. 3. 4. Wykaz robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, które Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (należy podać nazwy wykonywanych zadań, lokalizacje, termin realizacji, wartość i adres Zleceniodawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. Referencje, protokoły odbioru ( wzór) Wymagane jest minimum jedno zadanie ( zamówienie ) odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia ( wartość co najmniej równa cenie ofertowej brutto ) - zał. Nr 4. 5. Wykaz osób i podmiotów ( podwykonawców ), które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (należy również dołączyć kopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o wpisie do izby Inżynierów ) - zał. Nr 5 6. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącego zał. Nr 6. Na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami. 7. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z tabelą elementów 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w BIP na stronie : www.gdow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gdowie, 32-420 Gdów, Rynek 40.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gdowie, 32- 420 Gdów, Rynek 40 pok. nr 4 ( Dziennik Podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.