eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówProjekt remontu elewacji budynku A KWP w Rzeszowie i korekty układu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Rzeszów: Projekt remontu elewacji budynku A KWP w Rzeszowie i korekty układu drogowego
Numer ogłoszenia: 26681 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt remontu elewacji budynku A KWP w Rzeszowie i korekty układu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu remontu elewacji budynku A KWP w Rzeszowie i korekty układu drogowego. Kod CPV: 74222000-1 Zamówienie podzielone jest na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Projekt remontu elewacji i dachu budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie wraz rozbiórką szachtów i dobudówek. Zadanie nr 2 - Projekt korekty (przebudowy) układu drogowego i parkingów na terenie między budynkiem A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i ul. Dąbrowskiego. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przy czym jako część traktuje sie jedno z zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 1 do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zadania nr 1 w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń; - konstrukcyjno-budowlanej; - sanitarnej; - elektrycznej. Osoby posiadające ww. uprawnienia muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 5-letni staż pracy po uzyskaniu uprawnień do projektowania w danej branży. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W zakresie zadania nr 2 w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń; - drogowej - sanitarnej - elektrycznej Osoby posiadające ww. uprawnienia muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 5-letni staż pracy po uzyskaniu uprawnień do projektowania w danej branży. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie niżej wymienionych dokumentów i oświadczenia: W zakresie zadania nr 1 Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg dodatku nr 4 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) decyzje o nadaniu osobom, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń. - konstrukcyjno-budowlanej - sanitarnej - elektrycznej d) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia. e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według dodatku nr 5 do siwz). W zakresie zadania nr 2 Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg dodatku nr 4 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) decyzje o nadaniu osobom, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: - architektonicznej bez ograniczeń; - drogowej - sanitarnej - elektrycznej d) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia. e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według dodatku nr 5 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie Zespół ds. zamówień publicznych ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów Budynek B, parter, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie Zespół ds. zamówień publicznych ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów Budynek B, parter, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt remontu elewacji i dachu budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie wraz rozbiórką szachtów i dobudówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu remontu elewacji i dachu budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie wraz rozbiórką szachtów i dobudówek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt korekty (przebudowy) układu drogowego i parkingów na terenie między budynkiem A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i ul. Dąbrowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu korekty (przebudowy) układu drogowego i parkingów na terenie między budynkiem A Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i ul. Dąbrowskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.