To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
Numer ogłoszenia: 266760 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222132 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe. Pakiet nr 2 - Koperty. Pakiet nr 3 - Papier. Pakiet nr 4 - Dzienniki i teczki. Pakiet nr 5 - Papier fotograficzny i tusze do systemu wydruku EPSON STYLUS PRO 7880 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.5. do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr I - Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., Ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53489,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22638,20
Oferta z najniższą ceną: 22638,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47221,26
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr II - Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RYZA - Jacek Jurkowski, Ul. Sosnowa 7, Sierzchów, 05-530 Góra Kalwaria, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11273,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13015,66
Oferta z najniższą ceną: 13015,66 / Oferta z najwyższą ceną: 13015,66
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr III - Papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RYZA - Jacek Jurkowski, Ul. Sosnowa 7, Sierzchów, 05-530 Góra Kalwaria, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27281,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29044,37
Oferta z najniższą ceną: 29044,37 / Oferta z najwyższą ceną: 29044,37
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr IV- Dzienniki i teczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński i Adam Krokowski Spółka Jawna, Ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2466,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3603,90
Oferta z najniższą ceną: 3603,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3603,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr V - Papier fotograficzny i tusze do systemu wydruku EPSON STYLUS PRO 7880
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medikon Polska Sp. z o.o., Ul. Cyklamenów 7, 04-798 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31015,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38148,45
Oferta z najniższą ceną: 38148,45 / Oferta z najwyższą ceną: 38148,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.