eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE GOŚCINO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Gościno: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE GOŚCINO.
Numer ogłoszenia: 266725 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243267 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościno, ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3513382, faks 094 3513378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE GOŚCINO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia nie jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. 2. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Gościno, która zlokalizowana jest w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2023 na obszarze Koszalińskiego Regionu Gospodarki Odpadami. 3. Urządzenia do gromadzenia odpadów (kontenery, pojemniki, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, dostarcza Wykonawca. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła i metali, - niebieski - na odpady z papieru, odzieży, tekstyliów. Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców Częstotliwość załadunku i wywozu- 1 raz na 4 tygodnie, dla każdego rodzaju (koloru worka). c) odpady zielone (kod 20 02 01) Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie w systemie workowym. Worki w kolorze czarnym dostarcza Wykonawca w ilościach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. Odbiór choinek - 1 raz w styczniu każdego roku. d) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. e) odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. f) odpady niebezpieczne (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) typu; - leki odbierane będą bezpośrednio od właścicieli nieruchomości - baterie odbierane będą w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarcza Wykonawca w ilości 30 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku w terminach odbioru odpadów wielkogabarytowych. ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarczy Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w tygodniu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub pojemnikowym. - kolor żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła i metali, - kolor niebieski - na odpady z papieru, odzieży, tekstyliów. Worki dostarcza Wykonawca. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie dany kolor pojemników lub worków c) odpady zielone (kod 20 02 01) Worki lub pojemniki w kolorze czarnym dostarcza Wykonawca. Pojemniki lub worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu d) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. e) odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. f) odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) - zbiórka tych odpadów odbywać się będzie na tych samych zasadach i w tych samych punktach, jak określono to w niniejszej SIWZ dla zabudowy jednorodzinnej. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: a) kontenery: typy według rozeznania Wykonawcy b) pojemniki: - 120 l - 240 l - 1100 l - 1500 l Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojemniki: - koloru żółtego z napisem plastik, szkło, metal, - koloru niebieskiego z napisem papier, tekstylia, c) worki z folii polietylenowej o różnej pojemności i grubości minimum 60 mikronów zapewniających szczelność, w kolorach: - żółtym, - niebieskim - czarnym Wielkość pojemników i worków winna być dostosowana do potrzeb użytkownika. Wykaz sprzętu technicznego Wykonawca powinien posiadać co najmniej 2 samochody specjalistyczne - bezpylne o minimalnej ładowności 5 Mg oraz co najmniej 2 samochody skrzyniowe o ładowności minimalnej 3,5 Mg i 1 samochód o ładowności do 1 Mg , który w okresach niekorzystnych warunków atmosferycznych będzie zdolny dotrzeć do miejsc o trudnym dostępnie. Powierzchnia Gminy Gościno wynosi 11 600 ha. Teren zabudowany miejski 18 ha oraz wiejski 31 ha Liczba mieszkańców Gminy Gościno wynosi 5313 w tym: - 1985 osób w zabudowie jednorodzinnej - 3268 osób w zabudowie wielorodzinnej Liczba gospodarstw domowych na terenie Gminy Gościno wynosi 1362 w tym: - jednoosobowe - 190 gospodarstw - dwuosobowe - 244 gospodarstw - trzyosobowe - 248 gospodarstw - 4 i więcej osobowe - 680 gospodarstw W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 1,5%. Szczegółowy opis zamówienia określono w niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o., ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609756,1 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 537516,00

  • Oferta z najniższą ceną: 537516,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476792,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.