eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń warsztatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Warszawa: Dostawa urządzeń warsztatowych
Numer ogłoszenia: 266699 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa/Podsektor rządowy-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń warsztatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 8 części (zadania) w tym: Zadanie nr 1 - stanowisko warsztatowe w ilości 2 kpl., Zadanie nr 2 - uniwersalny ścisk pneumatyczny w ilości 1 szt.; Zadanie nr 3 - ciąg technologiczny do rozkonserwowania i konserwacji UiSW w ilości 2 kpl.; Zadanie nr 4 - maszyna frezująco-wiercąca z ukompletowaniem w ilości 1 kpl.; Zadanie nr 5 - wciągarka bramowa w ilości 1 szt.; Zadanie nr 6 - zasilacz z płynną regulacją w ilości1 szt.; Zadanie nr 7 - odkurzacz przemysłowy antywybuchowy w ilości 1 kpl.; Zadanie nr 8 - zestaw dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf w ilości 1 kpl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 7 990,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100), w tym na: na zadanie nr 1 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie nr 2 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) na zadanie nr 3 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na zadanie nr 4 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) na zadanie nr 5 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) na zadanie nr 6 - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100) na zadanie nr 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) na zadanie nr 8 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ tj. 1.1. Posiadanie przez przedmiot zamówienia oznakowania potwierdzającego spełnienie wymogu Unii Europejskiej w zakresie zgodności i bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 2 (Uniwersalny ścisk pneumatyczny); 1.2.Posiadanie przez przedmiot zamówienia certyfikatu bezpieczeństwa, który jest zgodny z europejską dyrektywą 94/9 EC (ATEX) - dotyczy zadania nr 7 (Odkurzacz przemysłowy antywybuchowy); 1.3.Zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry jakościowe, techniczne i użytkowe zgodnie z danymi wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 2.1.Deklaracja lub certyfikat zgodności CE - dotyczy zadania nr 2; 2.2.Dokument (np. certyfikat) dotyczący bezpieczeństwa przeciw wybuchowego dla urządzenia - dotyczy zadania nr 7; 2.3.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1.wystąpienie siły wyższej; 1.2.wystąpienie okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu umowy wynikłych podczas realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć na etapie opracowywania WET. 2.Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 2, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, Kancelaria ogólna, budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stanowisko warsztatowe w ilości 2 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uniwersalny ścisk pneumatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uniwersalny ścisk pneumatyczny w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ciąg technologiczny do rozkonserwowania i konserwacji UiSW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji UiSW w ilości 2 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maszyna frezująco-wiercąca z ukompletowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny frezująco-wiercącej z ukompletowaniem w ilości 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wciągarka bramowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wciągarki bramowej w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zasilacz z płynną regulacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest dostawa zasilacza z płynną regulacją w ilości 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odkurzacz przemysłowy antywybuchowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odkurzacz przemysłowy antywybuchowy w ilości 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf w ilości 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.