eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - 3 Zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - 3 Zadania
Numer ogłoszenia: 266674 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231586 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - 3 Zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Gospodarka magazynowa z obsługą wózka widłowego i komputera 1.1. Liczba uczestników: - maksymalnie: 10 osób - minimalnie: 7 osób. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 1.2. Liczba godzin szkoleniowych: 1) Kurs dla każdej z grup uczestników/uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 170 godzin, w tym: - zajęcia teoretyczne: 80 godzin lekcyjnych (45 min) - zajęcia praktyczne: 90 godzin zegarowych (60 min) 2) Częstotliwość realizacji zajęć: do 5 dni w tygodniu. 3) Dzienny wymiar godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem dwóch 15 minutowych przerw kawowych i przerwy obiadowej trwającej 30 minut. 1.3. Zakres usługi: 1) Przyjęcie na kurs osób na podstawie okazanego imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. 2) Zapoznanie uczestników z programem oraz harmonogramem kursu. 3) Przeprowadzenie kursu z zakresu teoretycznego i praktycznego. a) Proponowany program kursu: - zagadnienia prawne, - finanse, - marketing, - obsługa komputera, - przewozy towarów, - handel hurtowy, - zasady gospodarki magazynowej i technologii prac, - towaroznawstwo i odbiór jakościowy, - etyka kupiecka, - typy wózków, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze przed rozpoczęciem pracy i po pracy z wózkiem, - czynności operatora w czasie pracy z wózkiem, - wiadomości z zakresu bhp, - ładunkoznawstwo, - praktyczna nauka jazdy, - wymiana butli. b) Program kursu, dokumentacja oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 4) Zorganizowanie i pokrycie kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. 5) Zorganizowanie i pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich. 6) Zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu w przypadku wskazanym w pkt. 1.5.3. 7) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zakupu dla wszystkich uczestników wszelkich materiałów dydaktycznych i piśmienniczych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. 8) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom dostępu do wszelkich materiałów, sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zajęć. 9) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej zgodnie z charakterem kursu. 10) Zorganizowanie i pokrycie kosztów poczęstunku kawowego (kawa, herbata, ciastka, słone przekąski) w każdym dniu szkoleniowym a w przypadku szkoleń trwających 5 i więcej godzin zegarowych dziennie także dania obiadowego (mięso 250g - 300 g, ziemniaki lub frytki oraz surówka). 11) Zorganizowanie i pokrycie kosztów przeprowadzenia egzaminu oraz wydania certyfikatu. 1.4. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i z przyjętymi praktykami przy świadczeniu tego rodzaju usług. 2) Ponoszenia wszelkiej odpowiedzialność za działania, które realizuje przy pomocy pracowników, współpracowników, osób za pomocą których wykonuje przedmiot zamówienia. 3) Zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania kursu warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny, przeciwpożarowymi oraz przepisami ochrony środowiska. 4) Sporządzenia karty wypadku w przypadku zaistnienia wypadku, zawierającej opis okoliczności i przyczyn tego wypadku oraz niezwłocznego przekazania kopii ww. karty Zamawiającemu. 1.5. Miejsce realizacji zajęć: 1) Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego. 2) W przypadku organizacji kursu w odległości do 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Zamawiający pokrywa koszty dojazdu środkami komunikacji KZK GOP. 3) W przypadku organizacji kursu w odległości większej niż 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport i pokryć jego koszty. 1.6. Zaplecze techniczne: Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych: 1) przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp, 2) wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, 3) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, itp. 4) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w zakresie poszczególnych rodzajów kursów. 1.7. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla prowadzonego kursu. 1.8. Dokumentacja kursu: W ramach realizowanej usługi Wykonawca będzie prowadził i przekazywał Zamawiającemu: 1) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia: a) kopię polisy NNW, b) program kursu, c) harmonogram kursu zawierający daty, godziny i miejsce realizacji zajęć. 2) Wraz z fakturą VAT/rachunkiem za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) kopie dziennika zajęć, b) listy obecności wraz z potwierdzeniem odbioru cateringu, c) komplet materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom kursu, d) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, e) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej (jeżeli dotyczy), f) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z kopiami zaświadczeń, g) kopię protokołu egzaminacyjnego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym i negatywnym h) kopię zaświadczeń lekarskich (jeżeli dotyczy). Uwaga! 1. Wszystkie przedłożone kopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz powinny zawierać datę potwierdzenia. 2. Wszystkie listy potwierdzające odbiór powinny być własnoręcznie podpisane przez uczestników. 1.9. Promocja: Wykonawca przeprowadzi wizualizację zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL (dokument dostępny na stronie www.efs.slaskie.pl w zakładce Promocja POKL) poprzez: 1) Wykorzystanie dwóch podstawowych obowiązkowych logotypów: logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Stosowanie przy wizualizacji pełnej nazwy projektu w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia tj. INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej. 3) Stosowanie przy wizualizacji hasła promocyjnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek - najlepsza inwestycja. 4) Umieszczanie ww. logotypów, haseł, nazw oraz informacji o współfinansowaniu na wszystkich materiałach i dokumentach związanych z realizacją zamówienia oraz na budynkach, w salach oraz wszystkich miejscach, w których odbywają się zajęcia organizowane dla uczestników projektu. 5) Ustne informowanie uczestników kursu o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Sporządzenie pełnej dokumentacji fotograficznej dokonanej wizualizacji. Dokumentacja fotograficzna winna przedstawiać: wszystkie rodzaje działań/zajęć odbywających się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z elementami wizualizacji oraz uwidaczniać oznaczenie budynku, sal oraz wszystkich miejsc w których odbywają się zajęcia. 1.10. Archiwizacja: Wykonawca zobowiązany jest przechowywać dokumentację dotyczącą niniejszego zamówienia do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. 1.11. Kontrola: 1) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić podmiotom kontrolującym wgląd we wszystkie dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizyt monitoringujących mających na celu weryfikację prawidłowości realizacji zamówienia. 1.12. Zapłata: 1) Zapłata będzie zrealizowana za ilość osób, które zostały skierowane i rozpoczęły udział w kursie, jednak nie mniej niż minimum określone w SIWZ. 2) Zapłata za zrealizowany przedmiot umowy nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wraz z wymaganymi dokumentami. 2. Zadanie 2 - Kucharz małej gastronomii - sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej i komputera 2.1. Liczba uczestników: - maksymalnie: 7 osób - minimalnie: 5 osób. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 2.2. Liczba godzin szkoleniowych: 1) Kurs dla każdej z grup uczestników/uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 285 godzin, w tym: - zajęcia teoretyczne: 100 godzin lekcyjnych (45 min) - zajęcia praktyczne: 185 godzin zegarowych (60 min) 2) Częstotliwość realizacji zajęć: do 5 dni w tygodniu. 3) Dzienny wymiar godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem dwóch 15 minutowych przerw kawowych i przerwy obiadowej trwającej 30 minut. 2.3. Zakres usługi: 1) Przyjęcie na kurs osób na podstawie okazanego imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. 2) Zapoznanie uczestników z programem oraz harmonogramem kursu. 3) Przeprowadzenie kursu z zakresu teoretycznego i praktycznego. a) Proponowany program kursu: - obsługa komputera - edytory tekstów, - obsługa komputera - arkusze kalkulacyjne, - obsługa internetu i poczty elektronicznej, - obsługa programów sprzedażowych - Symfonia, Subiekt, - obsługa kas fiskalnych, - dobra praktyka higieniczna, - marketing i techniki sprzedaży, - psychologia obsługi klienta, - technologia żywienia - zasady żywienia, - przechowywanie i odbiór jakościowy artykułów spożywczych, - podstawowe procesy technologiczne, - potrawy i napoje - charakterystyka, zasady przyrządzania i łączenia składników, - kuchnia polska oraz kuchnie z różnych stron świata, - organizacja przyjęć okolicznościowych - zasady nakrywania do stołów i obsługi gości, - przepisy BHP i HACCP, - przygotowanie do obróbki wstępnej, - obróbka wstępna, - przygotowanie potraw i zup z surowców, - przygotowanie potraw na przyjęcia okolicznościowe, - estetyka i dekorowanie potraw. b) Program kursu, dokumentacja oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 4) Zorganizowanie i pokrycie kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. 5) Zorganizowanie i pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich. 6) Zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu w przypadku wskazanym w pkt. III.2.5.3. 7) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zakupu dla wszystkich uczestników wszelkich materiałów dydaktycznych i piśmienniczych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. 8) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom dostępu do wszelkich materiałów, sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zajęć. 9) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej zgodnie z charakterem kursu. 10) Zorganizowanie i pokrycie kosztów poczęstunku kawowego (kawa, herbata, ciastka, słone przekąski) w każdym dniu szkoleniowym a w przypadku szkoleń trwających 5 i więcej godzin zegarowych dziennie także dania obiadowego (mięso 250g - 300 g, ziemniaki lub frytki oraz surówka). 11) Zorganizowanie i pokrycie kosztów przeprowadzenia egzaminu oraz wydania certyfikatu. 2.4. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i z przyjętymi praktykami przy świadczeniu tego rodzaju usług. 2) Ponoszenia wszelkiej odpowiedzialność za działania, które realizuje przy pomocy pracowników, współpracowników, osób za pomocą których wykonuje przedmiot zamówienia. 3) Zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania kursu warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny, przeciwpożarowymi oraz przepisami ochrony środowiska. 4) Sporządzenia karty wypadku w przypadku zaistnienia wypadku, zawierającej opis okoliczności i przyczyn tego wypadku oraz niezwłocznego przekazania kopii ww. karty Zamawiającemu. 2.5. Miejsce realizacji zajęć: 1) Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego. 2) W przypadku organizacji kursu w odległości do 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Zamawiający pokrywa koszty dojazdu środkami komunikacji KZK GOP. 3) W przypadku organizacji kursu w odległości większej niż 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport i pokryć jego koszty. 2.6. Zaplecze techniczne: Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych: 1) przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp, 2) wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, 3) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, itp. 4) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w zakresie poszczególnych rodzajów kursów. 2.7. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla prowadzonego kursu. 2.8. Dokumentacja kursu: W ramach realizowanej usługi Wykonawca będzie prowadził i przekazywał Zamawiającemu: 1) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia: a) kopię polisy NNW, b) program kursu, c) harmonogram kursu zawierający daty, godziny i miejsce realizacji zajęć. 2) Wraz z fakturą VAT/rachunkiem za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) kopie dziennika zajęć, b) listy obecności wraz z potwierdzeniem odbioru cateringu, c) komplet materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom kursu, d) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, e) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej (jeżeli dotyczy), f) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z kopiami zaświadczeń, g) kopię protokołu egzaminacyjnego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym i negatywnym h) kopię zaświadczeń lekarskich (jeżeli dotyczy). Uwaga! 1. Wszystkie przedłożone kopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz powinny zawierać datę potwierdzenia. 2. Wszystkie listy potwierdzające odbiór powinny być własnoręcznie podpisane przez uczestników. 2.9. Promocja: Wykonawca przeprowadzi wizualizację zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL (dokument dostępny na stronie www.efs.slaskie.pl w zakładce Promocja POKL) poprzez: 1) Wykorzystanie dwóch podstawowych obowiązkowych logotypów: logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Stosowanie przy wizualizacji pełnej nazwy projektu w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia tj. INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej. 3) Stosowanie przy wizualizacji hasła promocyjnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek - najlepsza inwestycja. 4) Umieszczanie ww. logotypów, haseł, nazw oraz informacji o współfinansowaniu na wszystkich materiałach i dokumentach związanych z realizacją zamówienia oraz na budynkach, w salach oraz wszystkich miejscach, w których odbywają się zajęcia organizowane dla uczestników projektu. 5) Ustne informowanie uczestników kursu o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Sporządzenie pełnej dokumentacji fotograficznej dokonanej wizualizacji. Dokumentacja fotograficzna winna przedstawiać: wszystkie rodzaje działań/zajęć odbywających się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z elementami wizualizacji oraz uwidaczniać oznaczenie budynku, sal oraz wszystkich miejsc w których odbywają się zajęcia. 2.10. Archiwizacja: Wykonawca zobowiązany jest przechowywać dokumentację dotyczącą niniejszego zamówienia do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. 2.11. Kontrola: 1) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić podmiotom kontrolującym wgląd we wszystkie dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizyt monitoringujących mających na celu weryfikację prawidłowości realizacji zamówienia. 2.12. Zapłata: 1) Zapłata będzie zrealizowana za ilość osób, które zostały skierowane i rozpoczęły udział w kursie, jednak nie mniej niż minimum określone w SIWZ. 2) Zapłata za zrealizowany przedmiot umowy nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wraz z wymaganymi dokumentami. 3. Zadanie 3 - Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci 3.1. Liczba uczestników: - maksymalnie: 9 osób - minimalnie: 6 osób. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 3.2. Liczba godzin szkoleniowych: 1) Kurs dla każdej z grup uczestników/uczestnika, zostanie przeprowadzony w ilości 160 godzin, w tym: - zajęcia teoretyczne: 60 godzin lekcyjnych (45 min) - zajęcia praktyczne: 100 godzin zegarowych (60 min) 2) Częstotliwość realizacji zajęć: do 5 dni w tygodniu. 3) Dzienny wymiar godzin nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem dwóch 15 minutowych przerw kawowych i przerwy obiadowej trwającej 30 minut. 3.3. Zakres usługi: 1) Przyjęcie na kurs osób na podstawie okazanego imiennego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. 2) Zapoznanie uczestników z programem oraz harmonogramem kursu. 3) Przeprowadzenie kursu z zakresu teoretycznego i praktycznego. a) Proponowany program kursu: - zagadnienia prawne, - podstawy psychologii, - elementy pediatrii, - gerontologia, - podstawy psychiatrii, - dietetyka i przygotowanie posiłków, - podstawy higieny i pielęgnacji, - system pomocy społecznej i służby zdrowia, - organizacja pracy własnej i etyka zawodowa, b) Program kursu, dokumentacja oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 4) Zorganizowanie i pokrycie kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. 5) Zorganizowanie i pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich. 6) Zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu w przypadku wskazanym w pkt. III.3.5.3. 7) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zakupu dla wszystkich uczestników wszelkich materiałów dydaktycznych i piśmienniczych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. 8) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom dostępu do wszelkich materiałów, sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zajęć. 9) Zorganizowanie i pokrycie kosztów zapewnienia uczestnikom środków ochrony indywidualnej, środków ochrony zbiorowej oraz odzieży roboczej zgodnie z charakterem kursu. 10) Zorganizowanie i pokrycie kosztów poczęstunku kawowego (kawa, herbata, ciastka, słone przekąski) w każdym dniu szkoleniowym a w przypadku szkoleń trwających 5 i więcej godzin zegarowych dziennie także dania obiadowego (mięso 250g - 300 g, ziemniaki lub frytki oraz surówka). 11) Zorganizowanie i pokrycie kosztów przeprowadzenia egzaminu oraz wydania certyfikatu. 3.4. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i z przyjętymi praktykami przy świadczeniu tego rodzaju usług. 2) Ponoszenia wszelkiej odpowiedzialność za działania, które realizuje przy pomocy pracowników, współpracowników, osób za pomocą których wykonuje przedmiot zamówienia. 3) Zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania kursu warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny, przeciwpożarowymi oraz przepisami ochrony środowiska. 4) Sporządzenia karty wypadku w przypadku zaistnienia wypadku, zawierającej opis okoliczności i przyczyn tego wypadku oraz niezwłocznego przekazania kopii ww. karty Zamawiającemu. 3.5. Miejsce realizacji zajęć: 1) Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego. 2) W przypadku organizacji kursu w odległości do 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Zamawiający pokrywa koszty dojazdu środkami komunikacji KZK GOP. 3) W przypadku organizacji kursu w odległości większej niż 20 km od centrum Dąbrowy Górniczej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport i pokryć jego koszty. 3.6. Zaplecze techniczne: Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych: 1) przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp, 2) wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, 3) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, itp. 4) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w zakresie poszczególnych rodzajów kursów. 3.7. Kadra merytoryczna: Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla prowadzonego kursu. 3.8. Dokumentacja kursu: W ramach realizowanej usługi Wykonawca będzie prowadził i przekazywał Zamawiającemu: 1) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia: a) kopię polisy NNW, b) program kursu, c) harmonogram kursu zawierający daty, godziny i miejsce realizacji zajęć. 2) Wraz z fakturą VAT/rachunkiem za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) kopie dziennika zajęć, b) listy obecności wraz z potwierdzeniem odbioru cateringu, c) komplet materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom kursu, d) listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, e) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej (jeżeli dotyczy), f) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z kopiami zaświadczeń, g) kopię protokołu egzaminacyjnego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym i negatywnym h) kopię zaświadczeń lekarskich (jeżeli dotyczy). Uwaga! 1. Wszystkie przedłożone kopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz powinny zawierać datę potwierdzenia. 2. Wszystkie listy potwierdzające odbiór powinny być własnoręcznie podpisane przez uczestników. 3.9. Promocja: Wykonawca przeprowadzi wizualizację zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL (dokument dostępny na stronie www.efs.slaskie.pl w zakładce Promocja POKL) poprzez: 1) Wykorzystanie dwóch podstawowych obowiązkowych logotypów: logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą im informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Stosowanie przy wizualizacji pełnej nazwy projektu w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia tj. INTEGRA - program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej. 3) Stosowanie przy wizualizacji hasła promocyjnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek - najlepsza inwestycja. 4) Umieszczanie ww. logotypów, haseł, nazw oraz informacji o współfinansowaniu na wszystkich materiałach i dokumentach związanych z realizacją zamówienia oraz na budynkach, w salach oraz wszystkich miejscach, w których odbywają się zajęcia organizowane dla uczestników projektu. 5) Ustne informowanie uczestników kursu o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Sporządzenie pełnej dokumentacji fotograficznej dokonanej wizualizacji. Dokumentacja fotograficzna winna przedstawiać: wszystkie rodzaje działań/zajęć odbywających się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z elementami wizualizacji oraz uwidaczniać oznaczenie budynku, sal oraz wszystkich miejsc w których odbywają się zajęcia. 3.10. Archiwizacja: Wykonawca zobowiązany jest przechowywać dokumentację dotyczącą niniejszego zamówienia do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. 3.11. Kontrola: 1) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić podmiotom kontrolującym wgląd we wszystkie dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizyt monitoringujących mających na celu weryfikację prawidłowości realizacji zamówienia. 3.12. Zapłata: 1) Zapłata będzie zrealizowana za ilość osób, które zostały skierowane i rozpoczęły udział w kursie, jednak nie mniej niż minimum określone w SIWZ. 2) Zapłata za zrealizowany przedmiot umowy nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wraz z wymaganymi dokumentami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy INTEGRA - Program integracji zawodowej i społecznej osób w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Gospodarka magazynowa z obsługą wózka widłowego i komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 Kucharz małej gastronomii - sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej i komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Królowej Jadwigi 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16842,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16842,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22148,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14643,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12366,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16398,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.