To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Poznań: BOF-II.272.1.76.2012 - Zakup i dostawa tablic interaktywnych i tabletów na rzecz projektu pn.: PI: Przedsiębiorczość drogą do nauki kreatywności i pracy zespołowej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 266517 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233863 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF-II.272.1.76.2012 - Zakup i dostawa tablic interaktywnych i tabletów na rzecz projektu pn.: PI: Przedsiębiorczość drogą do nauki kreatywności i pracy zespołowej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa tablic interaktywnych i tabletów na rzecz projektu pn.: PI: Przedsiębiorczość drogą do nauki kreatywności i pracy zespołowej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę 10 tablic interaktywnych oraz 100 tabletów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.19.52.00 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 38.65.21.20 - Projektory wideo 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.3 - Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego w formach szkolnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL Sp. z o.o. Sp. k., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164893,80
Oferta z najniższą ceną: 164893,80 / Oferta z najwyższą ceną: 164893,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa wyposażenia Pracowni TK, Pracowni endoskopowej oraz SOR w ramach realizacji inwestycji pn. "Modernizacja i doposażenie SOR..." - zakup sprzętu komputerowego w podziale na 6 pakietów.
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.