Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Warszawa: Obsługa w zakresie zapewnienia biletów lotniczych na przeloty krajowe i zagraniczne, wraz z ubezpieczeniem
Numer ogłoszenia: 266444 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa w zakresie zapewnienia biletów lotniczych na przeloty krajowe i zagraniczne, wraz z ubezpieczeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie usług biur podróży i ubezpieczeniowych, tj.: (a) zapewnienie (w szczególności rezerwacja, zakup i dostarczenie) biletów lotniczych, (b) wraz z polisami ubezpieczeniowymi, (c) oraz usługi dodatkowe na potrzeby podróży służbowych odbywanych przez pracowników Zamawiającego delegowanych w związku z wykonywaniem obowiązków. 2. Bilety lotnicze obejmować będą bilety lotnicze na przeloty krajowe i międzynarodowe, w klasie ekonomicznej, o ile Zamawiający nie wskaże inaczej. Zamawiający przewiduje, że planowana szacunkowa liczba biletów wyniesie ok. 225 sztuk, w tym ok. 20 sztuk stanowić będą bilety na przeloty krajowe. 3. Ubezpieczenie obejmować będzie ubezpieczenie od ryzyk wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszty leczenia w trakcie podróży służbowej pracownika Zamawiającego, na kwotę wskazaną przez Zamawiającego, nie mniej jednak niż odpowiednio: 1.600 zł, 10.000 zł, 40.000 zł. Zamawiający przewiduje, że planowana szacunkowa liczba polis wyniesie ok. 205 sztuk. 4. Usługi dodatkowe obejmować będą: - rezerwację noclegów / miejsc hotelowych dla uczestników danej podróży, - zorganizowanie dla uczestników danej podróży zagranicznej transportu innego niż lotniczy (kolejowy, samochodowy) do kraju docelowego oraz transportu lokalnego na terytorium kraju docelowego środkiem transportu uzgodnionym z Zamawiającym, w szczególności wyszukanie połączeń, zarezerwowanie biletów bądź środka transportu. Zamawiający przewiduje, że planowana szacunkowa liczba rezerwacji hotelowych wyniesie ok. 200 natomiast planowana szacunkowa liczba usług transportu innego niż lotniczy wyniesie ok. 50. 5. Ponadto zamówienie przewiduje pokrycie przez Zamawiającego innych uzasadnionych i uzgodnionych z Zamawiającym kosztów niezbędnych do prawidłowego przebiegu podróży..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie usług biur podróży i ubezpieczeniowych, tj.: (a) zapewnienie (w szczególności rezerwacja, zakup i dostarczenie) biletów lotniczych, (b) wraz z polisami ubezpieczeniowymi, (c) oraz usługi dodatkowe na potrzeby podróży służbowych odbywanych przez pracowników Zamawiającego delegowanych w związku z wykonywaniem obowiązków. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wielkości 6% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.750,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych zero groszy)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają ważną licencję International Air Transport Association (IATA) uprawniającą do świadczenia usług w zakresie sprzedaży biletów lotniczych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. 2 (dwa) zamówienia o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia, tj. usługi polegające na rezerwacji, zakupie i dostarczeniu biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy) każde
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
(a) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do specyfikacji); (b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia (wg Załącznika Nr 2 do specyfikacji); (c) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą); (d) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - opłata transakcyjna za zapewnienie (rezerwacja, zakup i dostarczenie) jednego biletu na przelot krajowy - 3
- 3 - opust od taryfy jednego biletu na przelot krajowy - 2
- 4 - opust od taryfy jednego biletu na przelot zagraniczny - 15
- 5 - opłata transakcyjna za rezerwację hotelu za granicą dla jednej osoby w trakcie jednej podróży - 15
- 6 - opłata transakcyjna za zorganizowanie transportu za granicą dla jednej osoby w trakcie jednej podróży - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT zmianie ulegnie wysokość obowiązującej dla danej usługi stawki podatku VAT - w takim przypadku zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę danej usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Poleczki 33
02-822 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyjaśnia, że dla potrzeb niniejszego ogłoszenia przez [cenę], o której mowa w sekcji IV.2.1) ogłoszenia (Kryteria oceny ofert) należy rozumieć [opłatę transakcyjną za zapewnienie (rezerwacja, zakup i dostarczenie) jednego biletu na przelot zagraniczny wraz z ubezpieczeniem].
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt.: ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELAWY
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, NNW wolontariuszy, uczestników warsztatów; ubezpieczenia komunikacyjne floty MŁK
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY DROHICZYN"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
- USŁUGA UBEZPIECZENIA REGIONALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W BIAŁOGARDZIE SP. Z O.O.
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.