Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Tomaszów Mazowiecki: Kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej wraz z nadzorem inwestorskim.
Numer ogłoszenia: 266442 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej wraz z nadzorem inwestorskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej wraz z nadzorem inwestorskim. Przedmiot Zamówienia składa się z dwóch odrębnych zadań: zadanie1- Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz projekt modernizacji wraz z aneksem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek dotyczy zadania 1 Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę polegająca na wykonywaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków dla minimum 200 budynków i minimum 1000 działek. - warunek dotyczy zadania 2 Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę polegająca na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego dla prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji lub Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę polegająca na wykonywaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków dla minimum 200 budynków i minimum 1000 działek. W wykazie Wykonawca zobowiązany będzie do podania wartości wykonanej usługi, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2 oraz osobą KLASYFIKATORA, która się wykaże a) wykształceniem średnim lub wyższym geodezyjnym, rolniczym lub pokrewnym( ze specjalizacją w zakresie gleboznawstwa lub agrotechniczną) b) minimum 2-letnią praktyką w zakresie klasyfikacji gruntów, popartą oświadczeniem o wykonywaniu co najmniej 30 prac w tym zakresie c) ukończony specjalistyczny kurs dla klasyfikatorów lub studia podyplomowe w tym zakresie lub wpisaną na powiatową listę klasyfikatorów dla powiatu tomaszowskiego ( zgodnie z zarządzeniem nr 4/13 Starosty Tomaszowskiego z dnia 7 lutego 2013r.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności: zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy dotyczących terminu realizacji 1 w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz., pokój nr 215..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki Kancelaria - parter...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie1- Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie1- Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia. Zamówienie należy zrealizować: I etap do 10.12.2014 r., II etap: 30.10.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec Nowy gm. Lubochnia. Zamówienie należy realizować: I etap do 10.12.2014 r., II etap do 30.10.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2269L Lublin (ul. Zemborzycka, ul. Osmolicka) - Bychawa."
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Nadzór geologiczny nad badaniami sejsmicznymi oraz opracowanie projektu robót geologicznych jak również dokumentacji powykonawczej - KC-DE-zp.272-652/25
- Rewitalizacja śródmiejskiej przestrzeni Karpacza - odnowa ładu publicznego poprzez budowę i zagospodarowanie ciągu pieszo jezdnego
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





